HCG 1416 op 4 weken en 4 dagen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterrr, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ach meid, wat erg.. was dit de buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
    Hcg zegt spijtig genoeg niet alles hé, maar ik heb er deze keer een goed gevoel bij dus ik ben gewoon positief. Volgende week heb ik al een eerste echo, maar ook puur door tverleden. Gyn staat erop bij mij...

Veel succes en geluk in de toekomst !!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee dit was niet de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Altijd vertrouwen houden!! HCG zegt niet heel veel, alleen indien echt extreem laag...
    Veel succes en plezier bij je eerste echo!

3. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Dankje Ladyzorra, ik heb vertrouwen.. voelt ook goed deze keer, echt raar maar bij vorige 2 zwangerschappen nooit een goed gevoel gehad!
    eerste zwangerschap was ik begonnen op HCG 25 ofzo.. op 5 weken ist mis gegaan, spontaan verloren en tweede keer had ik een hcg van 97, toen zat het vruchtje al vrij snel achter in groei... op 8weken is het hartje gestopt met kloppen.

Maar met goede moed en met nieuw vertrouwen gaan we nu hopen dat het goed zit en ik mijn wondertje in mei volgend jaar mag verwelkomen!!!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik had met 4+2 een hcg van 110, dat is helaas niet goed afgelopen. En bij m'n voldragen zwangerschap met 5+2 een hcg waarde van 2366.
    Het zegt inderdaad niet altijd wat, maar begrijp heel goed dat het is bepaald. Moet je nog een keer bloedprikken ?

Succes meid, ik wens je een mooie zwangerschap toe.

5. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey Loontje85,

Doet me goed van je reactie te lezen!
    Spijtig dat je ene zwangerschap fout is afgelopen :( zoiets wens je niemand toe hé!
    Zie net aan je banner dat je na je voldragen zwangerschap nu opnieuw zwanger bent? Proficiat !!! Wens je ook een hele mooie en vooral zorgeloze zwngerschap toe!

Ik heb vandaag mijn tweede BN gehad, enkel om te zien of mijn HCG mooi verdubbeld is om de 2 dagen (er zitten dus 6dagen tss de twee bloedafnames) dit zal ook mijn laatste bepaling zijn. Morgen heb ik mijn resultaat.
    Vind het ook fijn dat ze mij opvolgen..
    Doen ze dat bij jou ook elke keer zo een bepaling?

Liefs

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wij zaten in de mmm en in NL kregen we standaard een bepaling en de voldragen zwangerschap is ontstaan met behulp van Düsseldorf en daar werd bloedgeprikt, omdat ik erge kramp had.

Ik ben nu inderdaad spontaan zwanger, kan het nog niet geloven. Dit keer geen één bepaling gehad en persoonlijk wil ik het ook niet. Door de slechte uitslagen (2x) vond ik het juist vreselijk om bloed te moeten prikken. Maar begrijp heel goed dat het voor andere juist een goed gevoel geeft en in jou geval is het ook nodig om te bepalen of je medicijnen moet gebruiken.

Spannend, succes morgen. Zal aan je denken en laat je het wel weten ?

7. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ben heel erg blij voor jou dat het spontaan is gelukt !! Moet een heerlijk gevoel zijn.. Hoop zo dat je een hele mooie zwangerschap hebt!

Ik was nu voor deze zwangerschap aan ronde 15 bezig ( in die tijd twee miskramen gehad) dit was eigelijk mijn laatste ronde voor we gingen starten met iui.. Maar dat is nu niet meer nodig! Hoop dat t zo blijft :)

Ik laat je zeker en vast iets weten!
    Slaapzacht!

8. Lizzyke

Lizzyke Lid

22 jun 2012
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid
    Ik had op 4+5 een hcg van 3417. En op 5+1 (3 dagen later) een hcg van 10295. Dit heb ik gedaan omdat ik eerder een mk had met lage waardes en wilde weren of het goed verdubbelde zoals moest. Bij mij was dit een teken dat het er twee zijn. Ondertussen bijna 31 weken zwanger en de kids zitten mooi op schema.
    Hopelijk is je hcg goed gestegen! Geniet van je zwangerschap!!

9. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey Lizzyke!

Wat leuk zeg, een tweeling!! :)
    Ik vroeg me echt af of het kon wijzen op een meerling mijn HCG waarden, de dokter zei ook spontaan toen ik vandaag terug ging voor tweede BN.. miss zijn het er wel 2 in je buikje!
    Hij zegt dat een hoge waarde niet altijd wijst op een meerling, maar de kans is wel groter...
    (Ohja en die bepaling, dat is bij mij ook de bedoeling dat ik zie dat het mooi verdubbeld, zeker na een miskraam meegemaakt te hebben zoals je zei)

Binnekort mag jij je 2 lieve schatten al verwelkomen!! Geniet nog van je ronde buikje en dankje voor je verhaal te delen met mij !!

10. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hallo,

ik had met 5+2 weken een hcg van 1500 dus het jouwe lijkt me wel ok. ik ben ondertussen 31 weken zwanger, en nooit ziek geweest hopelijk voor jou hetzelfde!

11. MrsMe

MrsMe Lid

10 jul 2013
    97
    0
    0
    België
    Even iets rechtzetten:
    Utrogestan helpt bij innesteling wanneer het progesteron te laag is. En progesteron kunnen ze enkel nakijken in het bloed.
    Vandaar dat dus een bloedname echt wel op z'n plaats kan zijn, zéker bij vrouwen met herhaaldelijke miskramen.

12. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    MrsMe: Idd, mooi gezegd en zo is het ook.. als mijn progesteron te laag had geweest dan moest ik zowiezo beginnen met utrogestan, maar deze keer stond alles goed. straks heb ik mijn tweede uitslag van mijn bloedafname gisteren.. ben wel benieuwd of het mooi verdubbeld is om de 2 dagen!

Dus al een geluk dat het bestaat die bloedafname, als ze zo vrouwen kunnen helpen om een zwangerschap in stand te houden is dat toch super dat ze zit doen! Al denken sommige mensen alleen maar aan geld zo te zien in eerdere reacties die ik hier kreeg. Onder geldverspilling versta ik wel andere dingen hoor... kan hier een groot lijstje maken als ik wil ;)

13. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    #33 Sterrr, 11 sep 2013
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
    Mijn nieuwe waarden zijn 7066..

ben er niet blij mee :(

Ik had gehoopt op 12000 ofzo..

ik had op 4weken en 4dagen 1416
    En nu heb ik op 5weken 3dagen 7066

wat denken jullie?????
    dokter vond het goed, maar ik niet!
    heb net de gyn aan de lijn gehad en zij zegt dat de waarden heel mooi zijn voor mijn aantal weken en dagen.
    Eens je boven de 1000 zit verdubbeld het hem niet meer zoals het in het begin doet.. ben toch al iets meer op mijn gemak maar toch...

14. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Kan iemand me nog geruststellen?

15. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Aub?

16. nono

nono Niet meer actief

HCG kan in de eerste weken vooral nog heel erg schommelen. :) Over 't algemeen verdubbelt het elke 2 dagen, maar het kan soms ook iets minder zijn dan het dubbele. Als de gyn & dokter zegt dat de waarden op jouwn termijn er mooi uit zien, zou ik mij daar aan vast houden! Zorgen en ongerustheid brengt in de zwangerschap niet veel goeds, een beetje vertrouwen hebben in je lichaam meis, hoewel ik je onderschrift zie en je angsten snap. Dit kan goed gaan!

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    hcg verdubbelt om de 2 a 3 dagen. Jij zit met je waardes keurig binnen die marge. No worries!

18. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Oh dankje Eppo, die woorden had ik net nodig!! :)

Ik probeer zo positief mogelijk te blijven hoor,
    mijn borsten doen ook meer pijn dan voorbije dagen dus ga ik ervan uit dat alles ng goed zit.

dankje voor je antw !! Nog een fijne avond!

19. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    @Nono: ik zal zo positief mogelijk blijven.. vertrouwen was wat weg door tverleden, maar ga toch proberen om meer vertrouwen te hebben. Ik was gewoon wat teleurgesteld terwijl ik eigelijk nog een mooie waarde heb voor 5weken en 3 dagen (zei de gyn) dus we gaan ervan uit dat et nog goed zit.. X

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Je waarde is hartstikke mooi, ik had met 5+2 een waarde van 2366.
    Wanneer heb je een echo ?

Deel Deze Pagina