goed het komt erop neer dat ik echt niet meer weet waarmee ik mijn eisprong moet testen:x ik heb die van testjezelf en die van deze site gehad Ovulatietest dipstick en zelfs clear blue! ik had deze maand die van testjezelf.nu gebruikt,mn ei bleef maar weg,, snapte er niks van ik zat al op dag 23 van mn cycl,,en toen waren de testen op :x mn manneke zei ik rijd wel ff naar de apotheel,,komtie met clearblue aan hartstikke duur,maar wel lief! ik test eigenlijk maar een uurtje na die test van testjezelf omdat ik wilde vergelijken,,nou echt gewoon verschrikkelijk hier de fotos http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/219828-fotos-willen-jullie-mening-ffies-geven.html die van testjezelf daar zag je dus nog niet eens het 2e streepje van,, heel licht en clearblue was bijna pos welke testen kan ik het beste gaan gebruiken ik weet het niet meer ik heb overigens wel een korte lf van 9 dagen... k heb gisteren op dag 10 na mn eisprong korte bloeding gehad heel weinig ,en nu net bruinig verlies een beetje
Irritant, die testen horen gewoon te doen waarvoor ze gemaakt zijn. Snap dat je daar boos van wordt. Ik gebruik zelf sensitesten. Nog elke keer m'n ei kunnen vinden. Bij mij word de streep langzaam donkerder tot (bijna) net zo donker als de controle streep. Nooit veel donkerder! Daarna snel bijna wit. Succes
ja ik vind ook bij allen mn eitje,maar jah bij de 1 is het op maandag en bij de ander pas op vrijdag,jah da kan dus niet,, dan zou ik 5x een eisprong hebben hhahaah was maar waar
Ik raad je ook aan sensitest te gaan gebruiken, de keren dat ik ze gebruikte (3 rondes) vond ik telkens heel netjes mij ei.
Heb helaas geen ervaring met jou testen. Mijn ongi is ook altijd netjes 14 dgn na posi ovu test. Ei voel ik helaas niet. Maar vertrouw deze testen wel.
Hey meis, Test jezelf is bij mij echt nog nooit positief geworden. Dacht dat het aan mij lag (heb geen eitjjes) maar als ze die kweekten en ze gaven me een HCG injectie (pregnyl) dan moet een ovu test daarop reageren. Iedere ovu test knalde van het scherm, want er zat HCG in mijn urine . Behalve die van testjezelf. Die bleef exact hetzelfde als jou. Heb toen verdorie 50 testen besteld, maar heb ze weggegooid. Ze geven nooit eent weede streepje, zelfs met HCG in mijn bloed niet (en andere ovu testen wel)..... Dus ga van de CB uit .
Ik heb zelf altijd goede ervaringen gehad met Clearblue ovutesten hoor (niet die digitale maar die gewone met een 2e streepje). Kijkend naar jouw test, dan denk ik echt dat je ovulatie er aan zit te komen.
ik heb de ovu's van ebay gebruikt.. ik testte wel 3 keer per dag rond ei want ik heb een heeeel korte LH piek. maar jij zit nu op 10 DPO? en hebt nu een duidelijke ovu test? en je weet echt heel zeker dat je geen ei gehad hebt? ff edit: las dat je posi ovu test dus eerder had.. ik zelf ben erg te spreken dus over de dipsticks van ebay.. zowel de ovu als de zw testen... ze lijken op die babyboom, alleen op ebay zijn ze vele malen goedkoper
ik zal het nog een xtje uitleggen .... ik heb mn ei al lang gehad op 19 juli! getest met clear blue! ik had ook slijm enz enz ,,weet zeker dat ik een ei had!! maar het is gewoon niet duidelijk welke het goed aangeeft! ik ga wel uit van de clearblue ,, ik zit nu dus te wachten op nieuws heb gisterenmorgen heeel licht bloedverlies gehad verder heel de dag niks,, en vanmiddag bruin verlies!? wat kan dit zijn,mn testje was negatief
Dat zeg ik! Zal het nogmaals typen . Test jezelf is bij mij echt nog nooit positief geworden. Dacht dat het aan mij lag (heb geen eitjjes) maar als ze die kweekten en ze gaven me een HCG injectie (pregnyl) dan moet een ovu test daarop reageren. Iedere ovu test knalde van het scherm, want er zat HCG in mijn urine . Behalve die van testjezelf. Die bleef exact hetzelfde als jou. Heb toen verdorie 50 testen besteld, maar heb ze weggegooid. Ze geven nooit eent weede streepje, zelfs met HCG in mijn bloed niet (en andere ovu testen wel)..... Dus ga van de CB uit . Kortom, test jezelf is dus nooit positief bij me geworden, zelfs niet met HCG in mijn lichaam. Alle andere ovulatietesten reageerden er wel op. Daarbij heb ik mijn zusje (die 20 wkn zwanger is) een test jezelf nu ovu test laten doen geen 2e streepje te bekennen. Bij de matcare knalde ie eraf. Ook had ik deze ronde na 1,5 jaar ineens een spontaan ei. Bij test jezelf geen 2e streep te zien . Bij matcare spatte ie eraf en de CB digi zei ook dat ie posi was. Kortom, test jezelf zijn testen die niks waard zijn, want ze blijven altijd negatief. Bij mij dus iig .
dankjewel babii ik denk echt dat ik nie zwanger ben ,maar ik ben wel al de hele dag niet lekker! maargoed kan ook tussen mn oren zitten... ik heb nu sinds vanmiddag niks meer gevloeid
Ik weet echt dat testjezelf nooit posi test meissie... Bij mij niet (zelfs niet met HCG in me lijf). Elke andere test reageerde wel. En het zal vast niet tussen je oren zitten . Je wil het zo graag . Dus is logisch meis. Ik duim!
Jammer meis, hopelijk in de volgende ronde meer geluk. Als ik jou was zou ik de goedkope dipstick testen via Ebay gebruiken en als deze richting positief gaan of als je in de buurt van je eisprong zit of denkt te zitten ga je over op de cb. De cb kan je dan als bevestiging gebruiken zodat je niet hoeft te twijfelen of je nu wel of niet je eisprong hebt gehad. Uit je vorige topic begreep ik dat de CB ook klopte met je eigen idee toch? Nu zijn ze wel erg duur, dus daarom denk ik dat een combi van goedkope dipsticks en ter bevestiging testen met CB misschien wel wat voor je is. Op deze manier kan je wel een tijdje doen met de cb sticks.