Hallo allemaal, Ik heb vandaag een telefoontje gekregen dat mijn hcg op 490 staat. Ik zou vandaag 14 dpo moeten zijn, want ik heb een ovulatietest gedaan. Op 7 dpo heb ik volgens mij een innestelingsteek gevoeld en op 9 dpo had ik al een erg duidelijke test (bijgevoegd). Ik heb in het verleden een mola-zwangerschap gehad en dan zijn hoge hcg waarden typerend. Dus mijn angst voor weer 1tje zit er erg in. Zijn er dames die ook zo'n hoge hcg waarde hadden op nod-dag en waarbij ze toch 1 gezond kindje gekregen hebben? Een tweeling kan altijd, maar die kans is heeeeeel klein (geen tweeling in de familie en bij echo's ook altijd maar 1 dominante eicel). Dan zou het misschien al identiek moeten zijn, maar die kans is dus NOG kleiner.
Geen bloedtest gehad op 14dpo maar op 17dpo en toen een waarde van 2218. Ook vrij hoog. 1 kindje welke geboren is afgelopen december!
Gezien je test was de innesteling nog voor 7 dpo . Ik denk eerder aan 5 dpo. Hier ook een erg vroege innesteling (4dpo) en hoge hcg waarde op nod, maar toch echt maar 1 kindje
1 gezond kindje zou al meer dan genoeg zijn ❤️ Wat ik mij dan wel afvraag... Ik heb op 11 dpo een innestelingsbloeding gehad (of dat denk ik toch). Het was de 1ste keer bij alle 7 zwangerschappen dat ik een klein beetje lichtroze bloedverlies had bij het afvegen. Stel dat ik 5 dpo de innesteling had, kan het dan pas dat ik na 6 dagen een innestelingsbloeding had?
Op 11 dpo de inbesteling en dan 3 dagen later al een hcg van 490 is onmogelijk Ik vermoed eerder een gesprongen bloedvaatje, wat heel normaal is omdat alles meer doorbloed is tijdens een zwangerschap
Nee op 9 dpo had ik al de positieve test. Maar ik dacht dat een innestelingsbloeding misschien een paar dagen later dan de effectieve innesteling kon zijn ofzo Maar dan zal het misschien idd een bloedvaatje geweest zijn. Ik neem ook utrogestan, dus misschien iets geraakt ofzo!