Gonal F IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door harlene2014, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi all,
    Ik verhuis even naar dit forum. Tijdje actief geweest op het zwanger worden forum. Sinds woensdag te horen gekregen dat we met IUI kunnen beginnen. Gisteren in het ziekenhuis geweest voor info mbt het prikken van Gonal F 62,5 ie. Daar start ik morgen mee.

Hoe is het jullie allemaal afgegaan?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat spannend allemaal!

Ik heb ook gonal gebruikt, spoot 150 IE. Denk dat ik ongeveer 1,5 jaar gonal heb gespoten en elke keer dezelfde dosis. Ik vond het heel erg meevallen. Je stelt de dosis in en zet hem in je buik.

Ik had er ook geen bijwerkingen van.

Heel veel succes!

Ik zie in je handtekening dat je een laparoscopie heb gehad, alleen dat of ook nog doorgespoten?
    Ik heb in februari een laparoscopie, hysteroscopie en tubatesten gehad (doorspuiten), eind maart weer begonnen met spuiten, 3 april de eerste IUI en nu 16 weken zwanger!

Hopelijk heb jij ook dat geluk!

3. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook Gonal F gebruikt, 75 EH. Vond de prikpen makkelijk in gebruik en heb ook geen bijwerkingen gehad. Bij IUI 2 was het raak! Veel succes!

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi!!!
    Thnx voor de reacties!
    Ja ze hebben t ook meteen doorgespoten! Mochten meteen met iui beginnen maar wou eerst dat alles gecheckt was voordat we daar mee gaan beginnen. Hoop ook dat we zo veel geluk hebben. Tis best tijdrovend en pittig allemaal!
    Maar dat hebben we er voor over!
    Fijn deze positieve reacties.

Deel Deze Pagina