Op het wachtbankje na IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pindakoek, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haai dames,

Vandaag heb ik mn 1e IUI gehad. Er zijn 2,7 miljoen zaadjes in de baarmoeder gespoten en zit nu dus op het wachtbankje, 9 oktober testen...spannend! Wie zit er nog meer op het wachtbankje ;)

2. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Pindakoek,

Ik zit ook op het wachtbankje. Bij ons zijn er 54 miljoen zaadjes ingespoten, dus super resultaat. Daar ligt het bij ons ook niet aan...ik heb een afwijking aan mijn linkereierstok, waardoor IUI hopelijk de kansen iets vergroot.

Alleen was mijn progesteronwaarde vandaag maar 23,9...dus nu maar ik me daar weer druk om. Had al zo'n voorgevoel, omdat ik dacht dat mijn eitje van 17mm nog niet rijp genoeg zou zijn voor de Pregnyl. Flinke discussie met de gyn en nu zie je 't....

Maar in ieder geval wel op het wachtbankje....dus toch stiekum een beetje duimen :)

Liefs

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hey Pindakoek, jij hier :p. Je 1e IUI waar je best tegenop zag (ik had je laatste testje beoordeeld bij dat testjesforum)....en wie weet nu eindelijk een mooie test over 14 dagen ;).

Sjesus, 54 miljoen!!!! :$ Succes ook in de WW!

Ik ook vandaag IUI-D, 2 miljoen goedbewegende zwemmers. Dus nu weer die vreselijke WW. Tis voor mij de 6e IUI, dus mijn hoop is er....maar minder en minder :(. In mijn hoofd ben ik al bezig te wennen aan IVF. Maar toch, ik ga voor roze deze maand!!! :D

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Zazu: jeetje 54 miljoen!! Hopelijk is het bij jullie snel raak!
    @Zonnestraal: haha ja ik ook hier! jeetje 6e IUI..hopelijk dit keer op roze!!

Bij ons waren het er eerst 14 miljoen..maar teveel zaadjes tegelijk in de BM zou niet goed zijn ofzo...gelukkig voel ik me goed en heeft het geen bijwerkingen deze ingreep (de hsg was wel anders)...

5. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey

54miljoen is wel echt veel,hopelijk is het raak ondanks dat het een beetje vroeg ingebracht is..

Wij hebben vandaag iui nr 8 gehad. 2 follikels en 2.6 miljoen zaadjes..
    ben er beetje misselijk van al heb ik normaal nergens last van

Succes dames,hopelijk is het bij iemand raak deze maand. .

Wij gaan bijna op vakantie,lekker relaxen niet met zkh bezig zijn heerlijk

6. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hoe is het meiden??

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Zonnestraal: heb geen last ervan..tja beetje opgezette buik..verder niets...:D jij?

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Had ik ook de 1e IUI....nu nergens last van :D.
    Vind het wel weer spannend.....ben bang voor de teleurstelling :(.

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mag ik met jullie meekletsen? Ik heb woensdag 1e IUI gehad. Na 1,5 jaar zelf proberen, tig onderzoeken en een kijkoperatie zijn we met iui begonnen. Ik heb geen idee hoeveel zaadcellen er waren, maar het was erg goed volgens de gyn.

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Leentje: welkom en natuurlijk mag je meekletsen! Hopelijk is het snel raak bij jullie!

11. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Hoi hoi, hier ook eentje na de IUI vandaag. 3e poging inmiddels. Over 2 weken wil ik graag samen met jullie een positieve test hebben. Wij hadden zo'n 40 miljoen zaadjes, dus super resultaat had de gyn gezegd. Ze was heel vriendelijk, echt een lieve vrouw. Deed het super en netjes, want de vorige keer heb ik erg veel pijn gehad met inbrengen, tangetje enzo erbij, au. Nu heel zachtjes ingebracht met een tangetje, dat wel, maar alleen om het te begeleiden. De zaadjes worden steeds meer en beter dus het zou echt moeten kunnen. Wij zijn al 3 jaar bezig en dit is onze 3e poging, de eerste in mei, de tweede in augustus. We doen het in onze eigen cyclus, geen spuiterij, en ook geen pregnyl. Misschien dat we dat de volgende ronde gaan doen, maar ik heb goede hoop op deze keer! Succes meiden! Er hoeft er maar een het werk te doen. Enne, zazu, ze kunnen tot wel 7 dagen overleven hoor in de BM dus goede kans! Maar t blijven rotweken...

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Welkom meiden, gezellig :D.

1e IUI en 3e IUI, nog fris en fruitig ;). Op naar een positieve test.

Voor mij m'n 6e IUI, helaas niet meer fris en fruitig....ben een hele positieve dame, maar na IUI 5 ben ik m'n goede hoop kwijt. En m'n positiviteit qua IUI ook :(. Maar wie weet....;).

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Sunmaid: vervelend dat het pijn deed bij inbrengen :( bij mij deed het geen pijn en was het zo gebeurd..voelde het wel een beetje toen ze het tangetje ging aandraaien maar verder ook niet. Hoop dat het deze keer raak is voor je! Dit is mijn 1e IUI maar ga er maar niet vanuit dat het meteen raak is, anders ben ik weer zo teleurgesteld! Ik heb wel pregnyl gespoten.Wanneer mag je testen?
    @Zonnestraal: tja hoop houden is moeilijk he..weet het :( hoeveel IUI krijg je eigenlijk gemiddeld voordat ze aan IVF/ICSI of hoe het ook heet gaan beginnen?

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Na 9x IUI. Dan over op IVF/ICSI. Ik ben er al mee bezig dat het IVF/ICSI gaat worden.... met een klein beetje hoop dat een IUI nog gaat lukken....:p

15. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

Hebben jullie kunnen genieten van de zon??

@zonnestraal kan me voorstellen dat je al bezig bent met ivf..hopelijk is het niet nodig.

vervelend dat er meiden pijn hebben bij de iui zelf.

@hier heb echt veel pijn van buik gehad gisteren en vandaag ook nog beetje,nog nooit gehad normaal altijd gewoon werken etc niks aparts iig en nu echt last niet grappig..
    morgen weer pregnyl auw..
    ach ja hopelijk is het voor een goed doel.. Ik duim voor ons allemaal

fijne zondag geniet van het mooie weer.. over een maandje denken we terug aan deze zonnige dagen als we met trui op bank zitten haha

kuzz

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik kom ook bij jullie op het bankje zitten. Ik heb woensdag m'n eerste IUI gehad, vond het goed te doen. Geen pijn en maar liefst 68 miljoen zaadjes! Daar zal het bij ons niet aan liggen!! Nu maar duimen dat t raak is! Ik mag 5 oktober weer testen.

17. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik heb vandaag mijn 6e Iui gehad met chlomid en pregnyl, 3,2 milj zwemmers zijn nu proberen de weg te vinden. 3 eitjes deze keer
    Net als zonnestraaltje is mijn hoop ook wel beetje weg. Hierna nog 3X met puregon en pregnyl. Daarna IVF
    Ik weet niet meer precies wie zei dat zaadjes 7dagen in de baarmoeder kunnen overleven. Normaliter wel maar bij het bewerkte Iui zaad helaas niet! Maar iedereen hoop blijven houden, ben al tijdje actief op dit forum en hoor positieve verhalen over elke poging zelfs na poging 6
    Iedereen succes op t wachtbankje

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb steekjes in m'n buik, hebben jullie dat ook?

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Welkom ongeduldje en Eefie :D. Op naar roze!!

Heb elke IUI wel steken gehad Eefie....vorige maand dag 6 na IUI. Dacht misschien innesteling, maar helaas :(. Hopelijk is het bij jou goed nieuws!

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey nog meer mensen die op het wachtbankje zitten :) welkom Eevie en ongeduldje ;)

@Eevie: ja heb ook een beetje speldenprikjes soms onder in mijn buik...grrr..op het wachtbankje zitten duurt zo lang..mag pas 9 oktober testen!!

Deel Deze Pagina