bij mij werd die niet donkerde dan dit hoor de rechtse is volgens mij positief, gewoon gezellig maken (altijd leuk hihi). en dan zou ik in ieder geval even doortesten tot die weer minder duidelijk wordt dan weet je voor je zelf voor "een hopelijk niet nodig" volgende keer wanneer het voor jou positief is.
Iedereen kan hem positief noemen,maar hij is negatief.Zie gebruiksaanwijzing. Hij is pas positief als beide streepjes even donker zijn,of de teststreep donkerder dan de controlestreep,en bij jou is hij op beide testen nog lichter dan de controlestreep,en dus negatief.Ik zeg dit,omdat het jammer zou zijn,dat als je niet doortest,je misschien je eisprong mist,omdat hij later is dan dat jij denkt. Dat hij bij een ander niet donkerder werd dan dit,betekent niet dat hij dan positief was,maar dat deze testen bij die persoon niet goed werken. Ik zou echt nog even doortesten,want ze kunnen echt knallen.
Ik zou het sowieso gezellig maken en nog even doortesten! Misschien dat ze bij jou niet donkerder worden en dus wel positief zijn! Ik kreeg ook nooit netzo donker als de controle streep!
Ik ben het eens met Pipo. Officieel nog niet positief. Deze testjes kunnen echt knallen. Dit is 2besure toch? Dit was mijn knaller van deze maand. De avond ervoor waren ze even donker en de volgende dag dus deze. Denk wel echt dat je piek er bijna is. Al moet ik er wel bij zeggen dat hij de ene maand meer knalt dan de andere. Ik gebruik cb nog als controle Heel veel succes!
Ja misschien dan toch wel. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik heb dus soms echte knaltesten en de andere maand knallen ze minder. Ik heb ook wel eens zo'n soort test gehad als jouw meest linker test (de donkerste), en toen gaf cb wel een smiley. Dus is lastig soms.. Ze kunnen echt knallen maar doen dat niet altijd. Terwijl cb dan wél een smiley geeft terwijl die minder gevoelig is.. Snap er soms ook geen zak van
Ik zou voor de zekerheid nog doortesten.Ze kunnen opnieuw oplopen,en dan wel een knaller,of uit het niets een knaller. Maar het kan ook zijn dat dit niet jou testen zijn(figuurlijk),en ze inderdaad niet donkerder worden.Dat maakt deze testen niet positief,maar ze werken gewoon dan niet bij jou zoals het hoort. Maar voorlopig zet ik in op de eerste optie...je knaller komt nog ,dat denk ik.
ik blijf erbij dat ik hem positief vind ik teste ook 2 keer op een dag en werd niet donkere maar goed wat weet ik ervan. hopelijk heb je het gewoon gezellig gehad en mag je over een dag 12/ 14 een ander testje vasthouden. succes