Dag, Kan iemand me soms helpen? Ik heb al 2 keer een cyclus gehad van 26 dagen dus ik moest dinsdag ongesteld worden. Aangezien het niet doorbreekt, heb ik vandaag een zwangerschapstest van kruidvat gedaan. Afgelopen zondag heb ik ook een gedaan maar deze was duidelijk negatief. Ik ben dan naar kruidvat gegaan achter een CB. Ik zie ze volledig vliegen momenteel en mijn man weet het ook niet goed (zit momenteel int buitenland voor zijn werk en via Skype is dit niet zo makkelijk te zien). Willen jullie eens kijken en zeggen wat jullie zien? en of jullie wel iets zien of beeld ik me dit in?
De onderste test zie ik inderdaad een heel licht streepje volgens mij.. of ik zie ze ook vliegen.. hihi.
Ik zie ook een vaag streepje. Zo'n streepje had ik ook maar wel op 11dpo, dus 3 dagen voor mijn NOD. De dag erna was dat streepje iets donkerder al. Morgen dus best nog eens testen. Zou het niet kunnen dat je je eisprong later gehad hebt deze maand?
Zie het op allebei maar op de onderste natuurlijk het duidelijkst, wou dat ik zo een test had! Denk dat je zwanger bent hoor!
Op de onderste zie ik een duidelijke streep, zonder te turen! Spannend hoor!! Hoe staat het er nu voor?