Even mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Miskraam' gestart door madameV, 17 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Zucht word zo moe van mezelf en mijn lichaam. 13 febr is mijn miskraam begonnen, 18 febr bleek het idd mis te zijn gegaan ( via een echo gezien) bij 6w5d. Was op dat moment ruim 8 weken zwanger.

Vanaf 17 febr zette het bloedverlies ook echt door. Die zondag 21 febr verloor ik wat ik dacht het vruchtje. De woensdag daarna 24 febr afspraak gynaecoloog, die kon nog 2 kleine "vlekjes zien" waarvan ze er 1 tje zo kon pakken. De rest zou waarschijnlijk uit zichzelf komen. Afgesproken dat ze na 2 weken zou bellen als het dan over zou zijn was het goed. Op dat moment vloeide ik al niet meer maar enkel veegjes.

Weer een week later 2 maart is het van enkel een veegje ineens weer net een ongesteldheid. Tot die zondag toen hield het op. De dinsdag daarna 8 maart was de dag waarop de gynaecoloog me zou bellen. Sochtends voor de zekerheid nog getest en die was ook wit. Ze zei dat het geen menstruatie kon zijn maar misschien nog een restje ( leek me vrij veel ma goed ) als ik binnen 2 weken niks verloor zou het in orde zijn en anders moest ik bellen.

Afgelopen vrijdag 11 maart wéér bloedverlies. Dit heeft tot dinsdag aangehouden. Maandag weer gebeld en toevallig bloed geprikt voor wat anders. Hieruit gingen hun ook nog even na lopen. Zou ik deze week niks van ze horen kon ik dit als een restje of menstruatie beschouwen. Vinden jullie dit niet erg lang door gaan zo?

Anyway gister was ik af en toe misselijk en vanochtend echt heel erg. Ik dacht laat ik eens testen als zou dat wel een vroege test zijn. Zie ik toch een heel licht streepje. Langzaam hoop natuurlijk. Toch nog even de test van vorige week gepakt voordat de gynaecoloog gebeld want die was toch wit dus zou dit echt wat betekenen? Zie ik daar ook licht nog een streepje

Dus ik hoop maar niet teveel maar word wel helemaal gek ervan en dat je niet weet wanneer het nou echt echt over is. Dus fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan☺️

2. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan helaas echt heel lang aanslepen weet ik uit eigen ervaring. Ik test na 2 maanden nog steeds positief.
    Heb je de resultaten nog niet gekregen van je bloedonderzoek?

3. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Als ik het goed begrijp het je geen echo gehad waarop je helemaal schoon bleek? Het zou namelijk kunnen dat je lijf toch nog aan het werk is om een laatste restje weg te werken en je daarom ook nog een klein restje hcg in je lijf hebt. Misschien kun je die optie net de gyn bespreken?

Veel sterkte, het is buiten emotioneel ook heel frustrerend als je niet kan afsluiten.

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nee ik heb er inderdaad niks meer van gehoord ( maandag bloed geprikt ) als ik er niks meer van zou horen zou het goed zijn.

Ik heb inderdaad geen echo gehad waarop te zien was dat het helemaal schoon was

Idd frustrerend ook omdat ik gewoon door wil zeg maar. Eigenlijk heb je het afgesloten ma lichamelijk kan dat nog niet.

5. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een controle echo eisen hoor... Dan weet je tenminste waar je staat!

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx voor de reactie. Ik denk dat ik maandag nogmaals test en dan ook weer even bel. Idd maar gewoon vragen na een controle

7. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Heb je in deze weken seks gehad? Want misschien dat de bloedingen daarvan komen? Oppassen hoor want zolang je bloedt van de mk is er volgens mij nog infectiegevaar.

8. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Ik zou eerlijk gezegd ook even bellen madameV en vragen om een echo om te kijken of je baarmoeder schoon is. Zelf bij een klein beetje weefsel zal je lijf steeds werken om het laatste beetje eruit te krijgen.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Pechvogol. Nee niet in die weken. Alleen vorige week in de 5 dagen dat ik helemaal niks geen verlies had.

Denk dat ik maandag toch maar weer even bel ja. En dan doe ik sochtends eerst f nog een testje of er nog steeds zo'n licht streepje te zien is.

10. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Zou wel heel vroeg positief zijn dan, als je vorige week seks zou hebben gehad en n mogelijke eisprong. Of heb ik t helemaal verkeerd als ik denk dat je dan max 7 dpo bent??

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Het zou evt 9 of 11dpo zijn dus een kleine kans aanwezig. Maar het zou wel heel erg in 1 x raak zijn.

Doe toch nog even een update weet niet of iemand dit nog leest ma toch. Heb vanochtend weer gebeld of ze uitslag hadden van mijn bloed. De hcg was vorige week maandag 5 dus dat betekent dat het er helemaal uit is. Dan zou je dus ook niet meer positief kunnen testen. Dat ik wel positief test ( vanochtend weer ) is dus heel vreemd. Hebben nu afgesproken dat ik eind vd week nog een x test om te kijken of de streep duidelijker word en dan even weer terug bel. Ik durf er bijna niet op te hopen...

12. mommy2016

mommy2016 Lid

18 mrt 2016
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vaag allemaal zeg die onzekerheid

Heb je eenfoto vd test ?

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nee heel raar dan geeft ie elke keer aan fout bij het uploaden.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Tis idd onzeker en iok heel irritant je bent er telkens mee bezig.

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Kan de test nu niet reageren op je eisprong? Weet dat dit wel eens gebeurd. Bij een hcg van 5 hoort een test niet te reageren..

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja dat zat ik ook al te denken. Maar ik test al vanaf donderdag dus zo lang?

Mocht ik zwanger zijn dan zou ik vorige week maandag ( met bloedprikken ) max 6 dpo zijn dus op zich logisch dat het nog niks is?

Ik weet het ook niet meer haha

17. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik kas op een ander forum dat iemand licht positief testte met kv2v5, bij een hcg van 8 (!). Zij liet zich hiervoor prikken ivm meerdere mk. Ik weet niet waar jij mee test MadameV?

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Met de kv2v5. Mijn hcg was 5 dat zou toch echt niet moeten kunnen. Misschien eisprong denk ik. Maar goed allerlei scenario's maar moet gewoon geduld hebben voor zekerheid ben ik bang

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb bij mijn laatste miskraam ook een Tuur streepje gehad op de kV terwijl hcg 5 was, dus helaas is dat wel mogelijk. Wat een rot situatie zo met zo'n lange nasleep! Hoop dat je snel door kan naar de volgende ronde!

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Misschien dat ik morgen maar eens een andere test ga kopen dan. Bedankt voor t reageren

Deel Deze Pagina