Hallo allemaal, Ik ben nu bijna 12 weken zwanger. Alles gaat eigenlijk prima. Wat last van misselijkheid en vermoeidheid, maar dat hoort er bij! Maaaaaarr..... Ik heb twee honden, waarvan een pup van 17 weken. Zoals heel veel pups, heeft ook die van mij zo'n vieze puppy geur bij zich. Nu heb ik mijn honden al een aantal keer gewassen, ze zijn overdag eigenlijk altijd buiten, ingesmeerd met Zwitsal, zelf een sjaal om met parfum. Maar ik word zo ontzettend misselijk van de geur van mijn honden, dat ik ook steeds moet spugen als ik ze ruik. Ik baal hier echt ontzettend van! Ben echt hondengek en het is ook mijn hobby om met ze te trainen. Wie heeft voor mij tips zodat ik de geur kan verdragen???
Bij mij hielp de Vicks inhaler, als ik al wist dat ik een vies geurtje zou gaan ruiken, ging ik even aan de inhaler ruiken. De geur blijft ook even in je neus hangen. Ik doe het nog steeds wel hoor, nu in het derde trimester komt de misselijkheid weer terug.. Jippie!!
Dankjewel voor je tip! Nog meer dames die hier last van hebben en nog meer adviezen en tips voor me hebben?
Nouja, ik wou zeggen een sjaal met parfum maar dat doe je dus al.. Dan weet ik het niet zo goed eigenlijk. Vervelend, hoop dat het snel overgaat! Bij mij ging het met precies 12 weken opeens stukken beter, dus hopelijk is het bij jou ook snel voorbij
Door je mond ademen. Ik had het ook: in beide zwangerschappen kon ik niet tegen de geur van onze teckel, maar wel tegen die van onze boxer. Dus maar door mijn mond ademen als ik de teckel knuffelde of oppakte.
zoveel mogelijk vermijden de dingen waar je niet tegen kan , kan je ook vast niet tegen parfum ik ging daarvan letterlijk over mijn nek en zij luikskeels gaver..... damme wat stinkt die parfum , effect mensen bleven uit mijn buurt hahah tja je hondjes ,, hou de vloer en vloer kleed goed bij en dweil om de twee dagen als je niet elke dag wilt dweilen zo voorkom je een beetje die natte honden geur in je huis waar je flink van over je nek kan gaan en van teveel wassen gaan ze nog meer stinken he dus niet teveel doen