Sensitest pro niet leverbaar, welke nu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Heidezicht, 27 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Voor mijn vorige zwangerschap bestelde ik altijd de Sensitest pro ovulatietesten. Deze vond ik heel fijn werken. Na het verlies van onze zoon willen wij graag weer zwanger worden, vorige ronde dus meteen weer ovulatietesten besteld. Niet goed opgelet en de gewone dipsticks gekocht. Daar vind ik mijn piek niet mee, dus een onduidelijke cyclus deze ronde. Vanmorgen negatief getest met Predictor, dus menstruatie afwachten en door. Nu wilde ik weer nieuwe ovulatietesten bestellen, maar de pro is tijdelijk niet leverbaar. De sensitive komt begin april weer leverbaar zag ik.

Hebben jullie nog tips voor eventueel andere ovulatietesten die fijn werken?

2. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik had even gekeken voor je maar via bol zie ik wel dat de sensitive versie van Sensitest op voorraad zijn! https://www.bol.com/nl/p/sensitest-ovulatietest-midstream-sensitive-6-stuks/9200000085096693/?bltgh=k9HvTMA0UyQ-r9KvzV5MOg.2_9.18.ProductPageUrl

3. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Dank voor het kijken. De midstream sensitive is idd ook via hun eigen site nog verkrijgbaar. Ik was meer op zoek naar een alternatief voor de pro dipsticks. Heb ze nu gemaild met de vraag of je de midstream en dipsticks naast elkaar kunt gebruiken, dus als de dipsticks weer verkrijgbaar zijn dat ik dan die bestel en daarmee verder ga. Wel alleen de sensitive dan, want overstappen tussen sensitive en pro schijnt niet handig te zijn.

4. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    Zwanger en kids vond ik ideale ovulatie testen

Deel Deze Pagina