Ik twijfel zoveel..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starry, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    lieve meiden

ik kom er maar niet uit wanneer we nu voor een brusje voor irem gaan..begin april heb ik een afspraak bij mijn gynechologie omdat ze een paar maanden geleden wat op mijn eierstok hebben gevonden, en de laatste keer bij de controle zei de gyn. dat het was gegroeid, best wel schrikken maar volgens haar is het niet kwaadaardig het is een soort van wondertak..eigelijk geen idee wat het is maar goed nu het is gegroeid moeten ze het extra in de gaten houden omdat we dus nog een kinderwens hebben en meestal behandelen ze het dan niet omdat de kans bestaat dat ze tijdens een kijkoperatie je gehele eierstok eruit moeten halen omdat het zo verkleefd is..nu vertelde de gyn. mij wel dat je met 1 eierstok ook zwanger kan raken..maar toch..nu hebben mijn man en ik afgesproken dat wanneer in april de contole goed is ik mijn spiraal er uit laat halen en er dan rustig voor willen gaan..maar nu twijfel ik en dat komt door een aantal redenen, mijn dochter is 6 weken te vroeg geboren en dat is mijn grootste angst voor een tweede want de gyn. melde dat de kans 30 % groter is dan bij een voldragen zwangerschap..ik wil graag in september beginnen met een opleiding,mocht ik zwanger raken dan kan ik die dus wel vergeten want ik ga echt niet met een dikke buik naar school en daarbij wil ik zo min mogelijk stress dus kwam ik net op het idee om dan gewoon een thuis studie te doen van het loi of nti. en dan willen we ook nog gaan verhuizen want we hebben nu ook geen extra kamer voor de baby en mijn man vind het geen probleem om tijdelijk met een baby op de slaapkamer te liggen maar ik eigelijk wel...wat moet ik nu doen? sorry als het een beetje onduidelijk is maar moest het echt even van me afschrijven.

Liefs Starry

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    hee starry,

je moet doen wat jullie gevoel zegt!! voelt het goed op voor een kindje te gaan?? dan zou ik het doen, ik ben zelf wel een typ als ik iets wil dan ga ik ervoor...
    ik snap wel dat je in een lastige situatie zit alleen ik denk dan altijd maar er is altijd wel wat...

wens je heel veel succes!!!

Deel Deze Pagina