Wat een blijdschap, wat een vreugde! Twee duidelijke strepen op de zwangerschapstest... Nauwelijks te bevatten maar allebei waren we o zo blij!!! En dan ga je de volgende dag naar het toilet en zie je bloed.... Ik was alleen op mijn werk en heb echt even een potje zitten janken. Lief zei nog: misschien valt het wel mee en is het een innestelingsbloeding zoals de verloskundige zei... Maar helaas, het bloedden zette door en het mocht niet zo zijn. Want dit was toch echt wel een duidelijke menstruatiebloeding We waren nog niet zo lang aan het proberen, dus je zou zeggen nog kans genoeg! En dat is ook wel zo... Maar dit voelt gewoon zo rot... We wilde dit zo ontzettend graag. En ik weet dat er ook wel een volgende keer komt, maar toch. Waarom voel ik me dan zo verdrietig? Waarom kan ik alleen maar blijven denken aan dat kleine ding wat er niet heeft mogen zijn... Aan mijn lijf dat me weer eens in de steek heeft gelaten, want zo voelt het toch echt... Misschien dat het van me afschrijven helpt... Ik hoop het! Want zo wordt ik er zelf niet beter van...
Is ook ontzettend k** meid. Je komt er wel, alleen lijkt het nu niet zo. Veel sterkte en doe rustig aan.
Wat verdrietig meid! Het is ook allemaal ontzettend verdrietig, ook al wist het het nog maar kort. In je hoofd is het al een kind.... Sterkte meid!
Sterkte meis!! Het is gewoon tuk!! Gevoel wordt langzaam beter! Je gaat t een plekje geven maar blijft moeilijk!!
Voel helemaal met je mee.......;( sterkte meid Praat er veel over laat je gevoelens toe ..... het is niet niks wat je overkomen is. Ik was een beetje te nuchter en nu merk ik dat het veel impact heeft op mij...