Pretecho, waar in regio Groningen/Drenthe?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Niicci, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Dames,

Ik wil graag een pretecho van ons kindje.
    Dit omdat we het bij ons zoontje ook hadden, en ik het hun beide wil laten zien later, maar ook omdat ik het zelf heel leuk vind.
    Nu zit ik op dit moment financieel even niet fijn (kunnen nét rondkomen dankzij een fijne ex-werkgever).
    Nu zoek ik een niet al te duur echo bureau, maar wel goed.
    Dus in ieder geval een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Hier zijn we voor ons zoontje geweest:
    Echografie New Life Delfzijl - Echografie New Life Delfzijl
    En deze lijkt me nu wel wat:
    INvision - Prijzen

Wie heeft nog meer tips? :)

2. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Invision heeft hele goede apparatuur. Is in het ziekenhuis en ik weet nog dat ze in de zwangerschap van mijn dochter net een nieuw apparaat kregen. Is echt super kwaliteit. Wat wel jammer is is dat wanneer het kindje niet meewerkt je niet voor een herkansing mag. Wat bij de meeste wel mag.

Wij zitten eraan te denken maar kiekeboe te gaan in Langelo.

Anders waren we naar baby in beeld gegaan maar vind de kwaliteit daar slecht. Heb van meerdere echo foto's gezien en vond ze allemaal onduidelijk/wazig.

3. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    Ik ben met 16weken bij echopraktijk Kiekeboe geweest in Langelo. Ben hier enorm over te spreken! Deze vrouw Joke is erg kundig en werkt bij Vita waar ze aan de lopende band 20weken echo's doet. Ze weet er dus veel vanaf. Ze zei dat het een meisje werd en dat is inmiddels al 3x bevestigd. Kost geloof ik 60euro en dan krijg je een dvd mee en 10fotos :)

Deel Deze Pagina