hallo ik heb een vraagje voor de meiden die ook bij fbto hun zorgverzekering hebben. ik heb niks dan moeilijkheden met de rekeningen van nijgeertgen, eerst zeggen ze niet dat mijn eigenbijdragen nog niet op was. daarna was een rekening kwijt hadden ze niet ontvangen, twee keer gemaild de tweede keer met de vraag of ze hem hadden ontvangen. anderen waren niet goed leesbaar kom je ook pas achter als je er zelf weer achter aan belt. nu staat er dat de rekening niet wordt betaald geen dekking. heb bij hun een resolutiepolis, heb zo'n spijt dat ik niet ben overgestapt een maand geleden. omdat ze na de vorige keer belooft hadden op een betere afhandeling in de toekomst. hebben jullie daar ook last van ? (ik doe iui in eigen cyclus) groetjes izzy
Bij VGZ had ik hetzelfde gezeur vorig jaar. Het was 1 grote puinhoop met alle declaraties en niemand kon/wilde me helpen. Via een bericht op hun Facebook-pagina (een nette klacht) werd ik gelijk geholpen en was het binnen een week geregeld. Nu ben ik overgestapt naar een ander. Goedkoper en hopelijk minder gedoe. Gelukkig zijn wij al een tijdje klaar bij Geertgen.