Hallo iedereen! Na 15 maanden, Clomid, Menopur, Pregnyl en Utrogestan heb ik eindelijk een positieve test in handen!!! JOEPIE!!!! Wou de dames die het net als ik moeilijk hebben om zwanger te worden even een hart onder de riem steken... het lukt wel! Groetjes
Zo'n berichtjes doen altijd goed!!! Heel erg gefeliciteerd met dit mooie wonder, geniet van de zwangerschap en alles wat erbij hoort. Na al die tijd hebben jullie dat zeker verdiend! xx
Super gefeliciteerd met je zwangerschap!! Fijn dat het bij jullie ook gelukt is met IUI. Geniet van je zwangerschap
dank je wel iedereen Ik heb dit topic geopend om alle dames moed in te spreken want bij sommigen lukt het niet zo vlotjes als bij anderen... Bij deze: veel succes aan iedereen die nog volop bezig is met zwanger worden!
Ontzettend gefeliciteerd, het is jullie gegund! Geniet er lekker van en ik duim met iedereen mee dat jullie zwangerschap spoedig zal verlopen en je over een aantal maanden een wolk van een kindje in je armen kan houden!
Hey Ineke, je bent zwanger zie ik! Van harte gefeliciteerd. Ik weet nog dat jij ook in mijn gestarte topic zat he, van: "gestopt met de pil in januari 2009". Wij beginnen ook met iui, wanneer mijn ei komt, ik denk rond 10 april ongeveer, dus dat word onze eerste iui. Ik wens je een hele goede zwangerschap toe...