Hoi, Bij mij is afgelopen maandag een bbz geconstateerd. M'n hcg was nog maar 54, en woensdag was het gedaald naar 23. De arts zei dat het dan door het lichaam zelf wordt afgebroken. Ze zagen achter mijn eierstok bloed zitten, dus in de vrije buikholte. Er was in de baarmoeder niks te zien. Woensdag moet ik weer prikken en naar de gyn, maar nu heb ik net bloed verloren. Hoort dat er dan nog gewoon bij? Ik zou afgelopen maandag 6wk zijn geweest, heb op m'n nod nog een soort van menstruatie gehad (wat me al aan het denken zette), maar dit kan toch nog geen menstruatie zijn? Wat denken jullie? Groetjes, Mickey
Hai Mickey, Er is inderdaad al een super actief topic over BBZ (komt dus wat dat betreft vaker voor dan dat je denkt). Geloof dat je daar nu heen gaat dus kletsen we daar wel verder oke? x Kweenie
Als je hcg daalt wordt het opgebouwde baarmoederslijmvlies afgestoten. Dit geeft een bloeding en is normaal. Ik had het ook rond dezelfde hcg-waarde als jou bij mijn bbz. Sterkte met je verlies!