Dag iedereen Woensdag is het 6 weken geleden zijn mijn currettage omdat de baby niet goed groeide ze zeiden dat ik ong 5 weken meette, dus besloten ze een curetage uit te voeren zodat ik snel terug op gang kon gaan. Na 4 weken een test gedaan en knalpositief. Bij gyn lansgeweest en die zei dat mijn baarmoeder leeg was en eierstokken er goed uitzagen. Eergister waren de hcg waaren ong 1790 en vandaag maar 3 naar beneden? Ik heb na de normale bloeding van de curettage al 3 keer onmiddels bloeding gehad, die lijkt op menstruatie en veel last van steekjes hier en daar aan de onderkant van mn buik. Kan iemand me helpen aub?
Ah ok want ik had dat ook in begin gemeten op 4 weken terwijl ik al 5 was maar scheelde maar een weekje. En de volgende echo klopte dan weer.
kan het zijn dat er iets mis is gegaan aangezien mn hcg levels zo hoog blijven maar mn eierstokken en baarmoeder nu toch goed?
Je HCG waarde had allang moeten dalen, zeker als het om een zwangerschap ging van 5 weken. Je zou eventueel nogmaals zwanger kunnen zijn maar dat er nog niets te zien is. Of er is tweede vruchtje ergens geweest wat ze gemist hebben en die niet meer gegroeid is. Al lijkt me dat laatste wel heel onwaarschijnlijk. Wel is het heel raar dat er met 5 weken al direct overgegaan is naar curretage ipv af te wachten aangezien op dat termijn veel kan veranderen. Had je bloedingen?
Ik had bloedingen indd & heel veel pijn en krampen. Alles wees uit op een niet normale zwangerschap. Ze hebben nu weer bloed getrokken en nu was het wel 200 gedaald? dus ik zit nu op 1500.. Mola zwangerschap dacht mijn dokter ook maar zei dat hij ook daar iets van zou moeten gezien hebben op mijn echo dus was hij ook over niet zeker
vergeten zeggen: hij heeft terug gekeken naar mn baarmoeder en eierstokken en zei dat mn echo was hoe hij hoort te zijn en dat ik een perfect normale echo had. Mijn baarmoeder is terug voor de tweede keer leeg verklaard en mijn eierstokken waar helemaal goed. Ik had een beetje vocht in mijn baarmoederholte maar dat is iets wat vaak voorkomt en vond hij al helemaal geen reden tot bezorging. Mijn baarmoederslijmvlies was dun, dus het is ook niet alsof mijn lichaam klaar is voor een ander zwangerschap
update 8 weken na curettage: elke week bloed laten trekken- hcg daalt nu snel en staat nu op ong 400. Ik heb na twee weken terug een bloedonderzoek om te kijken of die op 0 staat wat wel verwacht wordt
Heb je ondertussen nog een bloedtest gehad? Waren de bloedingen dan een menstruatie volgens de arts, of toch niet? Frustrerend he, moeten wachten, sterkte!
Hey ! Vandaag nog een bloedtest + echo gehad. Mijn bloed staat ondertussen op 89 en mijn echo was volledig goed. Had aan beide kanten van mijn eierstokken eitjes klaar en mijn dokter verwacht dat ik binnen 14 dagen een menstruatie zal krijgen.
- de bloedingen waren geen menstruatie enwaarschijnlijk een tussenbloeding omdat mijn hormonen zo hoog waren. Heb sindsdien ook geen tussenbloedingen meer gehad