HCG-dieet einde oefening!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Trees, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Als je op de hoogte bent over waar dit middel eigenlijk voor diend, zou ik het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die niet weten waar dit middel eigenlijk voor bedoeld is (vooral de jongere en oudere generatie) omdat zij gewoonweg niet (meer) in het 'zwangerproberentewordenwereldje' zitten. Zij gebruiken dit middel dus zonder zich er van bewust te zijn waar het voor is. Een vriendin van mij heeft deze kuur ook gebruikt samen met haar moeder en toen ik haar vertelde waar het eigenlijk voor was voelde zij zich heel stom én schuldig. Zij is er toen ook gelijk mee gestopt. Ik kan mij zo indenken dat dit voor meerdere mensen geldt, dus ik vind het een beetje te kort door de bocht om maar te zeggen dat iedereen die dit middel gebruikt om af te slanken dat het 'domme mensen' , 'egoisten' of weet ik veel wat zijn.

(dit is geen reply op jouw gehele reatie, alleen op dat wat ik zwart gedrukt heb. Eventjes om misverstanden te verkomen) :)

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Maar ik wist niet eens dat je van hcg afviel? Ik kom alleen maar aan als ik zwanger ben:p
    Maar goed het is niet netjes dat ze dit gebruikten van moeders voor moeders want het word ook niet vermeld tijdens de intake, daar word gezegd dat het voor vrouwen is die niet zwanger kunnen worden via de "normale" manier.
    Ik hoef nog maar 4 dagen in een kannetje te plassen dan ben ik er vanaf na 12 weken hahaha

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik wil niemand persoonlijk afvallen, (leuke woordkeuze) maar het is wel een beetje makkelijk om te zeggen, er is een kans dat mijn hcg voor afslankmiddel wordt gebruikt, dus dat is de reden dat ik niet plas voor mvm...

Echt...hoeveel percentage komt er nou verkeerd terecht...
    Dit stukje staat op de site:

Gelukkig wordt maar een zeer gering percentage van het hCG-hormoon door artsen oneigenlijk voorgeschreven ten behoeve van het afslanken. Het merendeel wordt door artsen gebruikt om vrouwen en mannen te helpen die verminderd vruchtbaar zijn. Dat is gelukkig voor veel zwangeren dan ook de belangrijkste motivatie om mee te doen met Moeders voor Moeders.

Je moet het echt allemaal zelf weten, het is echt niet zo omdat ik het nodig heb gehad, dat ik bij die maffia hoor, maar geef dan gewoon eerlijk toe dat het teveel gedoe is (want het is ook veel gedoe!) dan dat je als 'smoes' gebruikt dat je het niet doet omdat het als afslankmiddel wordt gebruikt.

Als ik met mijn urine 2 moeders aan een pregnylspuit heb geholpen en 1 aan paar kilo minder, dan heb ik het graag gedaan!
    (en ik weet dat er veel urine nodig is voor 1 spuit, maar bij wijze van!)

Liefs

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier ook hoor! 10 weken lang!
    Het gaf mij een goed gevoel om dat voor de vrouwen te doen die moeilijker zwanger kunnen raken
    Het had bij ons ook zo kunnen lopen, aangezien we toch naar de gyn moesten voor hulp, maar gelukkig raakte ik zwanger na een simpele HSG ;)

Deel Deze Pagina