HCG dip week 8???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MarjoP, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Hallo meiden,
    Ik had nog een test liggen en heb a.s. vrijdag de termijnecho en wilde nog even zeker weten dat hcg mooi hoog blijft. Maar nu zie je op de foto dat de onderste test wat lichter is... de test daarboven is van 31 december. Nu heb ik wel vannacht 3 (!) Keer geplast, ik testte om half 9. Kan het zijn dat het hcg wat lager is omdat ik vannacht zo veel heb geplast? Ik hoop het!!!

Bijgevoegde bestanden:

2. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Testen zijn niet heel betrouwbaar om te kijken of je meer of minder hcg hebt. Door plassen, drinken of andere zaken wisselt het elke dag en moment. Ik zou stoppen met testen. Proberen te genieten en wachten op de echo.

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik vind de test niet veel lichter hoor. Nog steeds een goeie knaller!
    Maar ik snap niet helemaal waarom je met 8 weken nog test.. Dat kan je alleen maar onzeker maken en heeft totaal geen toegevoegde waarde.

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Wat Freddel inderdaad zegt...

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik ben bang dat je niet anders kunt dan afwachten...
    Nu nog testen heeft absoluut geen toegevoegde waarde.

Zo testte ik een week na mijn miskraam nog hartstikke positief en dat terwijl mijn kindje al 4 weken niet meer leefde... en al een week niets meer in mijn buik zat...

Ik duim voor je dat je een goede echo hebt vrijdag!!!

6. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Kyra77 wat naar.. ik snap op zich dat t helemaal geen zin heeft. Maar ergens ben je liever voorbereid op negatieve dingen ipv vol hoop naar een echo gaan. Maar idd ik moet gewoon afwachten, niet zeuren en gaam genieten;)

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Rond de 8 weken krijg je zoveel hcg dat je testen lichter gaan uitslaan. Dat kan dus ook een oorzaak zijn ;)

8. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup dat had ik ook en zie mijn banner

9. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Tja...mijn teststreepje knalde van de test af en het was alsnog een missed abortion. Dit zeg ik niet om je ongerust te maken maar het zegt gewoon op dit termijn allemaal niets. Het is vertouwen dat het proces goed gaat en accepteren als het niet goed gaat.

Denk trouwens idd dat je hcg mischien zo hoog is dat het streepje lichter begint te worden in jouw geval.

10. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Je maakt jezelf zo alleen maar ongerust.. ik snap je wel een beetje maar je kan de testen beter links laten liggen en proberen te genieten

11. Watermann

Watermann Niet meer actief

Dit.

Deel Deze Pagina