Hcg en eisprong.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smnee, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het laatste restje hcg verdwijnt langzaam en ik ben benieuwd Waneer ik ovulatie testen kan doen. Vorige week was hij knal, vanwege het hcg.. dat is nog wel aanwezig maar het is een tuurtest, op de foto is het streepje niet zichtbaar;). Iemand een idee?

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik zou ze als ik jou was doen op moment dat alle HCG pas weg is… Zolang er nog een teveel (meer dan 5) HCG in je bloed is heb je geen eisprong. Heb je je menstruatie al wel gehad? Gezien je historie zou ik er gewoon vanaf cyclusdag 10 tot 20 (afhankelijk van je cyclusduur voor je mk) , 1 per dag doen. Die van de action of zwanger en kids zijn niet zo heel duur.

Heel veel succes deze ronde dat er snel ook een wondertje voor jou en je man mag zijn!

Als je echt twijfelt aan je HCG kan je ook altijd vragen of de huisarts dat via bloed wil onderzoeken. :)

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Toevallig ga ik woensdag prikken en krijg ik een echo. Ik bedenk me woensdag wel wanneer ik met testen begin, dankje :)

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik vraag me hetzelfde af, vorige week een zwangerschapstest gedaan en hier was het nog een duidelijk streepje. Wel was deze al minder knal dan de test die we deden toen de embryo nog in mijn buik zat. Ik hoop deze week te horen dat ik helemaal "schoon" ben en dat het HCG toch wel minder is geworden.

Volgens mij is het bij elke vrouw ook weer verschillend, hoe is dat met al die dames die direct weer zwanger worden na de miskraam zonder opnieuw ongesteld te worden bijvoorbeeld ;) ?!

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mijn ei kwam gewoon weer 14 dagen na de eerste bloeding.. Sterkte woensdag met de echo Smnee!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heb ook wel al vruchtbaar slijm.. maar ik dacht altijd dat je door hcg geen eisprong zou kunnen krijgen. Maar goed, we zullen zien.
    Dankje!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn waarde is nu 35 en ik zit nu rond mijn eisprong.. Heeft die hcg waarde enige invloed op de bevruchting en innesteling? Volgende week woensdag moet ik weer prikken.

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Neem aan dat dat geen invloed heeft.

Ik spuit namelijk pregnyl en vervolgens krijg ik ongeveer 36u daarna mij eisprong. Voor mijn eisprong heb ik dus ook een flinke dosis hcg in mijn lijf:)

Wellicht heeft het juist een positief effect, aangezien pregnyl ook wel eens tijdens de lf gegeven wordt om het baarmoederslijmvlies goed te behouden.

Bij jou gaat het dan niet om pregnyl maar 'eigen' hcg, maar denk dus dat het niet zoveel kwaad kan.

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoe was de echo?

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goed! Ze zag een mooie voorraad eicellen en een ei wat gesprongen was.

Dan gaan we voor positief effect :)

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Fijn! :) En nu op het wachtbankje weer! Ik duim voor je!

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dankje!

Deel Deze Pagina