Hallo, Ik stel deze vraag voor mijn vriendin omdat ik er best wel mee zit en haar graag zou willen helpen. Mijn vriendin heeft sinds maart 2013 de implanon! Sinds een week of 4-5 heeft ze last van -misselijk -pijnlijke borsten en deze lekken ook -opgeblazen gevoel -plopjes in haar buik -kleine bloedingen -en ze voelt zich echt zwanger -verschrikkelijk moe -opvliegers Ze heeft al meerdere testen gedaan en allemaal negatief, ook een bloedtest wijst negatief uit, ze is ook getest op de overgang omdat ze het even niet meer weet. Zou ze ondanks de testen toch zwanger kunnen zijn? Wat kan ze nog meer doen om uit te vinden wat ze heeft, ze word er gek van en de dokter lijkt haar niet serieus te nemen. Liefs mij
hoi als je testen negatief zijn ben je echt niet zwanger. De kans op zwangerschap is natuurlijk erg klein tot zelfs uitgesloten als je implanon gebruikt. Het hebben van dit soort klachten kan komen door de bijwerkingen van de hormonen in de implanon. Meestal gaat dat vanzelf voorbij. Mirjam