gister bij de 5e echo ineens geen hartaktie meer...was 11,3w

Discussie in 'Miskraam' gestart door anoniempjuh, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    pfff gister me 5e echo gehad, ging er met veel zin naartoe...
    had inmiddels al 4 goeie echo's achter de rug, zat al op 11,3week dus het kon toch niet anders als dat ik deze keer wel gewoon de 12 weken zou halen(in juni had ik een ma met 9,5week)
    nou ze zet het apparaat erop, en in de eerste flits dat er wat in beeld komt dacht ik nog ahh lekker we mogen weer even lekker kijken,.
    maar binnen een paar seconden veranderde dat in hey we zien t hartje niet...en tja als t dan ff stil blijft en de echoscopiste zegt niks, dan weet je eigenlijk al genoeg...
    had het gewoon echt niet verwacht, das t ergste, vorige week had ik nog een echo gehad, en alles was goed, het bewoog, hartje klopte 171bpm groei was precies goed, alles leek goed te gaan en dan nu ineens dit..
    Snap er gewoon niks van, alles is goed, en 2 dagen later stopt het ineens..
    voel me zo ontzettend leeg..
    vorige keer volede ik me ook kut maar heel anders, ik had er toen al geen goed gevoel bij, op de eerste echo bleek toen dat ik 8dgn minder ver was dan ik dacht en bij de 2e echo 1,5 week later leefde het niet meer, vond het toen ook heel erg, maar had het een beetje verwacht...
    maar nu dus totaal niet....
    als ik ooit weer zwanger ben hoe moet ik dan nog vertrouwen hebben, een goeie echo zegt dus helemaal niks meer voor mij...
    moet n u afwachten, maar ga morgen t zh bellen dat ik zo snel mogelijk gecurreteerd wil worden..het ideej dat het vanzelf komt vind ik erg eng...

maar vraag me af hoe jullie dat hebben gedaan na een mk, en zeker als je er meer hebt gehad, hoe pak je jezelf weer op en ga je weer verder?

xxxxx

2. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Jeetje meis dat is k*t nieuws zeg.
    Als eerst even veel sterkte !

Zelf heb ik 2 mk's gehad.
    Ik heb er een tijdje helemaal doorheen gezeten. De eerste keer viel het wel mee de verloskundige heeft me helemaal gerust kunnen stellen. Ze legde me uit hoe het kan dat je een mk krijg enzo. Super. 2x keer zwanger maar weer een mk toen kon je me opvegen zowat. Depressief wou ik het niet noemen maar ik zat er behoorlijk doorheen. Durfde niet meer zwanger te worden.
    Op een dag ging er een knop om bij mij en zei tegen mezelf 'kom op doorgaan het komt allemaal goed!'

Praat er veel over met je vriend/moeder wie dan ook, heeft mij ook goed gedaan. En nog praat ik er veel over.
    Nu met deze zwangerschap had ik die vreselijke angst weer dat het fout zou gaan. Ben nu over de helft maar toch blijft die angst

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ooh wat een bericht
    wat erg,ik vind dit zo jammer :( :(
    en nee,dit verwacht je dan ook echt niet nee

ik heb er zelf 4 gehad,en ik wou daarom ook echt niet meer zwanger worden.heb het zeker 2jaar laten rusten voor ik eroveheen was(van alle 4 ) en na die tijd voorzichtig weer begonnen,en het was dan ook na 1 keer weer raak,echt heel raar allemaal,had vast zo moeten wezen.
    ik ben nooit zeker,ook niet na het zien van goede echo,want heb dit vaker gehad,goede echo en toch hartje gestopt :cry:
    ook nog is op verschillende aantal weken.

wil jou enorm veel sterkte wensen :( :cry: met dit grote verlies

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hey Annoniempje dat ik dit nu moet lezen
    krijg er gewon tranen van in mn ogen
    Ik wil je heel veel sterkte wensen meid en als er wat is je mag altijd pben hele dikke knuf

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden bedankt voor jullie lieve reacties!
    zie dat jullie er iig echt de tijd voor hebben genomen...
    pfff 4x mis das echt veel jeetje wat moet dat moelijk zijn.....maar fijn om te zien dat jullie inmiddels weer zwanger zijn...

danjo hoe is het met jou meis, tis voor jou ook nog allemaal kort geleden he...
    hoe voel jij je nu?

pff t gaat bij mij echt op en af ene moment vole ik me redelijk andere moment zit ik weer te janken.....heb een beetje zeurderig gevoel in me buik, maar verder niet..dus t zal nog wel even blijven zitten,,,

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lieve Annoniempje,

Wil je ontzettend veel sterkte wensen. Wat een verdrietig nieuws :cry:

Kan geen antwoord geven op je vraag. heb zelf 6 weken geleden een MA gehad. kindje was overleden bij 9w1d. Het gaat nu goed met mij. Maar Ik kan niet zeggen waar dat aan ligt. Denk dat ik veel steunen afleiding heb gehad aan mn werk en collega's. Natuurlijk ook aan mn mannetje en familie.

Heel cliche; ik denk dat het toch een soort van vertrouwen dat je moet houden in een goede afloop. Positief blijven denken en je twijfels uitspreken, zodat mensen ook weten hoe je je voelt en niet teveel van jezelf eisen...

Liefs

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey elke jeetje je was net zo ver als ik, had je ook al echo's gehad?
    ik zie bij je banner ene paar keer c staan wat betekend dat?clomid?

xx

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier gaat het wel weer redelijk
    Het heeft tijd nodig he vind het knap dat mensen gewoon weer door gaan
    Ik ga ook wel door maar het doet wel veel verdriet
    Maar goed 3,5 jaar bezig en 3 mks is natuurlijk dan ook niet misselijk.
    Meid doe het maar rustig aan
    Ga je wachten tot het vanzelf komt of wil je een curretage

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi Anoniempjuh,

Ik ben vanwege pco onder behandeling in een fertiliteitskliniek.
    Met 7 weken had ik mn eerste echo en alles was prima. Met 9 weken niet meer... Heb verschillende behandelingen gehad. O.a. met clomid en Gonal F. Vrijdag mag ik terug en dan gaan we weer verder kijken.

Hoe gaat het nu met jou?

Liefs

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

nee danjo dat is ook niet niks, zeker als het iedere keer zo lang duurd voor je weer zwanger bent...
    maar is je lichaam alweer een beetje op orde om het zo maar te zeggen?

elke tja erg he eerste ene goeie echo, of in mijn geval 4 goeie echo's en dan ineens geen hartactie pfffff
    maaruh ik was ook zwanger dmv clomid.
    beide keren ben ik in de 1e ronde zwanger geraakt, daar heb ik dus erg veel geluk mee gehad maar helaas beide dus een ma....
    ben jij inmiddels alweer ongesteld geweest?

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier nog niet ongi vermoed mn ei afgelopen dinsdag te hebben gehad
    Dus mn cyclus is wel wat langer nu maar maakt niks uit is normaal na een mk.
    en aankomende maand word het waarschijnlijk ook geen IUI ivm kerst ( valt mn ei)
    Of ik moet natuurlijk eerder ongesteld worden

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    pff ja tis wat he...
    ik moet straks weer me eerste menstruatie afwachten, nou dat duurde vorige keer 10weken! en dan weer aan de clomid pfff dan begint het hele verhaal van zieknhuisbezoeken en verplichte nummertjes weer...maja als t dan maar goed gaat heb ik t er graag voor over..

pff ga maar naar bed, morgenochtend meteen zh bellen..

xxx

13. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb in mei ook een MA gehad, was toen 11,4 weken zwanger, het hartje bleek met ong. 8 weken te zijn gestopt... het was mijn eerste zwangerschap en ook mijn eerste (termijn) echo... wist niet wat me overkwam.. had ook het totaal niet aan zien komen...!

Kan me voorstellen dat dit inslaat als een bom vooral als de vorige 4 echo's wel goed waren, bewijst maar weer eens wat een wonder het is om een kindje te mogen krijgen! Kan soms echt kwaad (onterecht natuurlijk) worden op mensen die er pas na zoveel tijd achter komen dat ze zwanger zijn terwijl het ook nog niet eens gepland was :x

Het is en blijft gewoon een wonder als je kindje gezond op de wereld komt en het is dus niet zo vanzelfsprekend....helaas!

Liefs Nelleke

14. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    helemaal vergeten... sorry :( maar heel erg veel sterkte voor de komende tijd, vooral omdat het hele zwanger worden bij jou al helemaal niet zo vanzelfsprekend is... succes en hoop dat je snel een goeie zwangerschap hebt!

Liefs Nelleke

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwwh Lieverd,wat erg dit en vooral als je al zoveel goede echo's hebt gehad,je gaat je toch afvragen waarom,jaaa duh,pfffffffffffffffffffffffffffffff

het is jullie zo gegund,

leef met je mee meis,en ben er voor je

knuffie

16. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    vreselijk nieuws, bah! heel veel sterkte!
    liefs, Marit

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja meid das klote maar goed alles voor en goed doel he meid.
    we komen er wel weer

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey lieverd allemaal

allereerst nogmaals weer bedankt voor jullie lieve reacties, medeleven doet n mens toch echt goed...

nou morgen om half 12 een echo inwendig om nog een keer te kijken en dan alles doorspreken en dan hoop ik dat ik woensdag meteen geholpen kan worden!
    ik hou jullie op de hoogte.

xxxx

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi anoniempjuh,

Ik lees nu net je verhaal pas en ik wil je alleen even heel veel sterkte en kracht wensen in deze rot tijd!

Als ik 's avonds kaarjes aan heb dan brand ik er altijd 1 voor iemand (vaak van hier) en vanavond is hij voor jou!

Liefs Cindy

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    cjpt ik brand ook veel kaarsjes en ook altijd voor iedereen 1

Suc6 annoniempjuh hele dikke knuf voor jou

Deel Deze Pagina