Stiekem hou ik toch nog steeds een beetje hoop dat er wellicht toch nog iets zit wat leeft. Ik heb al met al een dag of 5/6 bloed verloren en ook best wel veel dus. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er nog wat zit, maar ja, waarom houdt mijn lichaam mij dan zo voor de gek? Dat is hetzelfde als bij jou. Ik wil het nog een week aanzien en als het dan nog positief is, dan ga ik maar eens rondbellen. Dan heb ik onderhand langer een positieve test dan dat ik werkelijk zwanger zou zijn geweest.... Wel vreemd dat jij bloed verloor ondanks nog steeds die positieve test. En uiteindelijk heb je dus nog geen verklaring.
Ik zou als ik jou was maar geen testen meer doen. Het verschilt per persoon namelijk hoelang HCG in je lichaam blijft zitten dus je kunt over 2 weekjes nog steeds positief testen.
Ik weet dat het per persoon scheelt, maar de HA gaf ook aan dat het niet te lang kon blijven zitten, omdat het slechts een zwangerschap van hooguit 5 weken was. Stiekem ben ik er toch best wel mee bezig....
Hier 4 miskramen gehad, 1 met 6 weken en 3 met 9 weken. Bij de eerste was de test na een week al positief, bij de andere zwangerschappen duurde het veel langer, varierend van 4 weken na de curettage tot 11 weken erna pas! Je kunt op basis van een positieve test dus absoluut niet concluderen dat het nog goed zit, alleen een echo met hartactie geeft uitsluitsel.
Begin nu weer wat rozig te verliezen bij het afvegen. Heel erg vaag. 24-12 ben ik begonnen met vloeien en 29-12 was dat voorbij. Dat is dus ruim een week geleden. Dit was toen voor mijn idee gelijk aan mijn menstruatie; zeker niet minder. Voel me nu ook wat lamlendig en heb een soort van groeipijn in mijn benen (had ik vroeger als kind altijd in mijn kuiten; heette toen groeipijn). Ik voel me verder ook niet ziek en verkouden ben ik net geweest. En dan toch nog die positieve test gisteren. Het is allemaal zo vaag. Het is wel duidelijk dat het nog niet helemaal goed zit; wat er dan ook maar zit of niet meer zit....
Vanmorgen eindelijk een soort van bijna negatieve test gehad. Dat is voor mij dan toch wel de bevestiging dat het allemaal weg is. Nu kunnen we tenminste verder. @Patty4life: heb je inmiddels al weer een positieve ovulatietest gehad? Ik ben ook wel benieuwd wanneer dat nou weer goed op gang komt.
Hey idiootje! Gelukkig wordt de test nu minder duidelijk! Wat fijn als je dan weer verder kunt hé? Hopelijk mag het voor jullie snel weer raak zijn! Ik ga denk ik morgen een test doen om te kijken of alle HCG uit mijn lijf is. Vind het ook reuze spannend aan de ene kant, maar ook doodeng. Heb eigenlijk niet veel te melden Wou je alleen even een hart onder de riem steken.
Hahaha, dank je wel hoor, voor je bericht. Ben een beetje testverslaafd; kan er elke dag wel eentje doen om te kijken of het minder of meer wordt....zucht, word moe van mezelf. Hoe gaat het met jou nu?
Hallo, Idiootje- nee nog steeds geen positieve test! Heb afgelopen zaterdag toch echt mijn ei gevoeld (denk ik....). Erg vreemd want normaal heb ik ook de dagen voor de eisprong al een lichte streep op ovulatietest naast de controlestreep die altijd donker is....en nu echt helemaal niets noppes alleen een donkere controlestreep. Ik ga dan ook meteen twijfelen hoor...zo van ze zullen toch niets beschadigd hebben? Nou heb 11-2 controleafspraak in zkh en hoop toch echt voor die tijd ongi te zijn geworden...tja of wat anders te zijn maar daar gaan we maar even niet van uit