Eind vorige week had ik een vaginale schimmelinfectie en daar heb ik van de huisarts 3 vaginaal tabletten en wat creme voor gekregen. Schimmelinfectie is weg. Gisteravond de laatste vaginaal tablet in gedaan en vanmorgen had ik ineens redelijk wat roze/rode prut met de korrels van de vaginaal tablet... is dit normaal? Ik heb het ooit in het verleden ook gehad bij het gebruik van een vaginaal tablet maar toch schrik je wel even....
hoi brigitte 22, Ja dit is heel normaal. Komt omdat je baarmoeder nu veel beter doorbloed is en een stukje gevoelige. Kan absoluut geen kwaad. Groetjes imke
dank je wel weer voor je antwoord.. ging er ook wel vanuit omdat ik het ook al wel eens gehad heb toen ik nog aan de pil was.... vandaag nog steeds roze... duurt dat een paar dagen?
het is inmiddels al bijna of zelfs helemaal over... het is in ieder geval niet meer duidelijk roze. Nog wel veel afscheiding trouwens maar bijna kleurloos.... waar komt al die afscheiding eigenlijk vandaan tijdens een zwangerschap? Soms lijkt het net of je verkouden bent daar beneden hihihi