hallo, ik heb al enkele dagen veel krampen in mijn buik, mijn heup doet ook vreselijk pijn (net of er zit iets gekneld) en heb veel geel/groen tot bruine afscheiding. 's Morgens durf ik al eens een beetje bloedverlies hebben. Ook heb ik nu soms een drukkend pijnlijk gevoel tussen mijn benen, rond mijn lies en steken in mijn vagina. Nu worden die krampen pijnlijke harde buiken. Ik slaap s'nachts bijna niet meer en moet constant naar het toilet. Ons ventje beweegt ook niet meer zoveel dan anders. Weet u of dit normaal is en wat het betekent?
Nu heb ik soms een ongigevoel ook. Dat komt op en zakt dan terug weg. Het worden meer om meer dingen die erbij komen. Begin nu toch echt ongerust te worden. Kan dit wijzen op een nakende bevalling? Of zijn het gewoon de laatste loodjes- symptomen? Veel liefs
hoi Bianca, ik zou even contact opnemen met je behandelend arts/verloskundige. Het kan zijn dat je bevalling al in gang gezet wordt nu, als ik dit zo lees, maar het kan ook bets weer afzakken. De kleur van je afscheiding vind ik wat typisch, meldt dat ook even als je belt. Dat je kindje minder beweegt is normaal, er is minder ruimte, maar je moet hem wel elke dag een aantal malen voelen bewegen. Mirjam
Er zit in niets regelmaat ofzo, he, maar dat hoeft waarschijnlijk niet in het begin. Die afscheiding kan ook wijzen op de start van de bevalling of hoort't gewoon bij deze periode in de zwangerschap? Ik voel hem nog steeds bewegen maar sinds ik die last heb voel ik hem minder. Maar idd dat zal wel normaal zijn! Ik ga proberen om mijn gyne te bereiken, dinsdag moeten we zowiezo gaan. Al heel erg bedankt voor ja antwoord.