Pijn in me buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door xSimone, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hallo,

Vandaag en gister test positief gehad. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger als ik van e eerstedag van em. laatste menstruatie tel (was nog onttrekkingbloeding, ben zelf nog niet ongesteld geweest). 27-10 tot 31-10
    Maar mijn vraag is:

ik heb soms, laatste dagen steeds vaker zo'n ontzettende pijn in mijn onderbuik, soms gevolgd door een vlaag misselijkheid zonder braken.
    Maar ik heb dan zo'n pijn dat ik wel kan huilen en niet weet hoe te zitten, liggen en al helemaal lopen.
    Moet ik me hierom zorgen maken, of is dit vrij normaal? Ik weet namelijk dat je pijnen in je buik dan niet moet negeren!
    2januari pas me eerste intake bij de verloskundige vandaar even hier de vraag! Gr. Simone

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Klinkt wel als een heftige pijn. Ik zou zeker de verloskundige bellen en overleggen. Dat mag nu ook al!

Groeten Evelien

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dan moet ik maar even zien of ik een telefoonnummer kan krijgen!
    Bedankt.

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat mij nu opvalt ineens, is dat ik elke x die buikpijn heb als ik ontlasting koet krijgen!
    Heb nu vaker ontlasting sinds ik zwanger ben, dan daarvoor. (2x nu of 3 daarvoor 1 of zelfs een dag niet).
    Kan dat ook een oorzAak zijn? Of moet ik dan alsnog de verloskundige bellen??

Deel Deze Pagina