Nu ik mijn lichaam steeds meer begin te begrijpen merk ik nu al dat het zaterdag gewoon ongi wordt (gelukkig wel.) Waaraan... De pukkeltjes... Wie heeft dat nog meer een week voor je nod?
Same here. Heb m'n hele leven geen last gehad van pukkeltjes of acne of wat dan ook. Altijd een gave huids gehad. Sinds ik van de pil af ben, heb ik elke maand voor m'n NOD er weer 3. Nu ben ik ONGI en zie ik nog ongeveer 5 pukkels in m'n gezicht. Nou ja, het zijn nu geen echte pukkels meer, maar iedereen kan nog zien dat ze er gezeten hebben. Ahhhh
Mmm ja niet echt pukkels , maar van die puntjes die je een klein beetje ziet en voelt. Gelukkig alleen op mijn voorhoofd. Of het komt omdat ik momenteel weer iets te veel chocolade zit te snaaien.
oh ik doe mee in dit verhaal ik had altijd een hele gave huid en nu zie ik allemaal verloren pukkeltjes ze doen erg pijn en je houd er een zichtbaar iets aan over erg vervelend. maar ja als het ergens toe lijdt heb ik het er graag voor over
Ik heb ook pukkels de laatste dagen, maar weet nog niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. Ik heb ook sinds twee dagen pijnlijke borsten. Kan dat ook aan een naderende ongesteldheid liggen? Pukkels wijzen meestal niet op zwangerschap toch?
ik heb dus helemaal geen pijnlijke borsten maar wel ontzettende buikpijn heb je altijd pijnlijke bortsen als je zwanger bent of kan dat ook later komen? weet iemand dit want nu denk ik het is weer neit raak terwijl ik pas eind deze week mijn nod hoef te krijgen maar ik sinds vorige week al steeds bij vlagen buikpijn heb zou het dan toch! wie kan mij helpen, en ja ik weet geduld is een schone zaak
Ik had met mijn pilongesteldheid nooit pukkels en/of pijnlijke borsten, daarom vind ik het raar dat ik het nu wel heb.
dat klopt toen ik nog aan de pil zat had ik het ook niet maar ik ben sinds sept vorig jaar gestopr en jahoor toen is het begonnen alleen de pukkels verder niet
Pijnlijke borsten kunnen ook met ontpillen te maken hebben denk ik. Het tijdens pil gebruik geen last hebben van pukkeltjes en zonder pil wel heeft te maken met dat er in de pil een hormoon wat in de pil zit. In de puberteit had ik er erg vaal last van toen ik de pil gebruikte niet meer maar de vorige keer dat ik gestopt was had ik het heel erg. Nu valt het nog wel mee. Ik heb bij de ha al om een uitwenidige antibiotica gevraagd als het te erg word. Dit mag ik ook gewoon gebruiken bij een eventuele zwangerschap. Pijnlijke borsten hoeft niets met ongie te maken te hebben, het kan juist een voor teken van zwangerschap zijn. Maar heel veel meiden hier op het forum hebben het juist bij hun ongesteldheid. Het kan ook met ontpillen te maken hebben.
Heb ik ook altijd. Als mijn huid weer moeilijk begint te doen weet ik dat het eraan zit te komen. Ook rond m'n eisprong heb ik altijd een gigantische uitbraak van puisterigheid. Die achterlijke hormonen!