Ik heb een vraag! Gisteren was mijn NOD, heb afgelopen donderdag een licht positief getest. Nu moest ik gisteren mn HCG laten controleren, dit was 867! 27/1 heb ik een curettage gehad, na 2 weken negatief getest. Dit is mijn tempkaartje, heb zelf op de maandag en dinsdag dat FF mn eisprong aangeeft flinke onikrampjes gehad, dus waarschijnlijk ook echt mn ei gehad toen. http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03 Nu heb ik via google het HCG gehalte opgezocht wat ongeveer bij de duur van de zwangerschap hoort, maar dan zit ik eigenlijk veel te hoog, toch? Wat denken jullie, ben zoooo onzeker...
Toen ik de eerste keer mn bloed liet testen was het 140.....dit was toch aan de lage kant. Een week later was het boven de 1000 en dit was beter. Ik bleek bij 7wkn 6wkn zwanger te zijn dus kan het misschien zijn dat je al een week verder bent?
Het verschilt toch altijd per persoon, de ene maakt toch meer HCG aan als de ander? Of zou het misschien kunnen dat je zwanger bent van een tweeling? Dan maak je toch ook meer HCG aan?
Ow en dit zag ik trouwens op internet: 0-1 week: 0-50 mIU/ml 1-2 weeks: 40-300 mIU/ml 3-4 weeks: 500-6,000 mIU/ml 1-2 months: 5,000-200,000 mIU/ml 2-3 months: 10,000-100,000 mIU/ml 2nd trimester: 3,000-50,000 mIU/ml 3rd trimester: 1,000-50,000 mIU/ml Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml Postmenopausal females: <9.5 mIU/ml Dus volgens mij zit je gewoon prima!
ik had bij 4 weken 412 HCG maar bij een tweeling maak je nauwelijks meer aan zei de gyn/vk misschien ben je verder? en de waarden zal wel normaal zijn, anders hadden ze er wel wat van gezegd, want alleen bij een mola zwangerschap stijgt het HCG de pan uit, maar dat is bij jou zo te zien niet het geval. dit is trouwens het lijstje van Freya met HCG waarden, die vind ik zelf duidelijker; http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php
toen ik zo ver was als jou had ik ook hcg van 800 nog wat. De gyn vond dit ook wat hoog en heeft toen direct een echo gemaakt maar alles was goed en het is er toch echt eentje .
hallo, hier zwanger van een tweeling en op 4 weken lag mn hcg waarden op 15184 dus van een tweeling is het wel degelijk een gans stukje hoger
Bedankt voor jullie lieve reacties! Voel me al een stuk beter, as maandag moet ik weer mn HCG laten controleren en dan zal ik wel meer weten!