Etenslucht

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eblr4, Aug 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Wat irriteeer ik me hier zo erg aan :( ik kan echt niet tegen warme maaltijden of die sterke luchtjes wanneer het eten voorbereid word of als ik langs een kraampje loop... Ik doe meteen raam open of zoek naar frisse lucht

Maar wat moet je, in een trein, die echtt stinkt naar mayo, frikandel, patat, ik ruik zelfs sla?!

Pff.. :( ergere dingen op de wereld maar als het om kleine dingetjes gaat is dit echt vreselijk vind ik

2. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Uff en dan krijg ik ook nog een ei geur gatverdamme.. Ik kan bijna kotsen!

3. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hier nog een, ik kan geen etenslucht ruiken. En echt overal waar ik kom ruik wel iets van etenslucht. Ben nu 12 weken zwanger en dan zeggen ze dat t minder moet worden, we zullen t zien. Bij m'n dochter had ik t 9 mnd lang haha

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heeeel herkenbaar! Ik werkte in de zorg bij de oudste 2, en kon niet tegen alle vieze geurtjes maar ook koffie triggerde bijv. Zo kon ik dus tijdens koffie pauze de zuster post wel vermijden. Boodschappen doen was ook een crime, al dat eten. En ik fietste altijd om om niet langs de kinder boerderij te hoeven (je weet hoe die ruikt?) gelukkig ging het bij mij over, rond de 22 weken was alles weer normaal. Dit keer ging het sneller over gelukkig!

5. mamahartje

mamahartje Actief lid

Aug 31, 2012
    233
    0
    16
    De misselijkheid begint bij mij gelukkig minder te worden. Boodschappen had ik eerst ook grote moeite mee! Verder niet per se last van etenslucht,, ;) maar wel andere vieze geurtjes, of bijv. sterkte luchtverfrisser die vieze geurtjes moet verbloemen. Ruik je én die chemische troep én het vieze luchtje wat erdoorheen dringt. Bah. Ook verflucht (waar pas de muren/plafonds geschilderd zijn), niet te harden. En, ja sorry, voel me er echt schuldig over, maar als mijn lieve peuter een grote boodschap heeft gedaan op de wc en ik z'n billen moet afvegen. Tfoe! Nogmaals, gelukkig begint het allemaal minder te worden! :);)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Oh maar peuter poep, heel herkenbaar hoor! Ik heb een keer echt staan kokhalzen en spugen toen mn zoontje diaree had en echt alles eronder zat, zo'n indringende lucht...

7. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

Jul 9, 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL

😂😂😂

En wat dacht je van zwetende mensen in de winkel 🙊🙊🙊🙊

8. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

Jun 9, 2014
    1,312
    1,192
    113
    Wat bij mij de laatste zwangerschap deed kokhalzen, waren geuren die iedereen lekker vind.
    Deodorant, parfum, en het ergste wasmiddel! Als ik dan de was moest ophangen :$:$ kokhalzend deed ik het!
    Alles wat naar kersen rook of smaakte was wel goed!

Share This Page