Hoi, Een heel verhaal van mij, kan het nu niet allemaal inypen, maar komt erop neer dat ik de verschijnselen heb van zwanger schap, inclusief uitblijven van menstruatie, maar dat mijn testen negatief zijn. Vandaar nu na 2 keer niet ongesteld te zijn geweest een bloedtest gedaan. Ik vandaag bellen naar de HA voor uitslag, krijg ik o mevrouw dat staat er wel. Maar bel vrijdag maar even, dan heeft de dokter het wel beoordeeld. Bam werd ik opgehangen. Mijn vriend gebeld, zwaar pissig natuurlijk, we lopen al 2 maanden aan te klooien (ben namelijk gewoon aan de pil). Hij naar de HA gebeld, kreeg hij mijn gegevens ( ), hij mag dat natuurlijk van mij, maar iedereen kan wel zeggen dat ie mijn vriend is. Toen zei ze alleen, hier staat een 2. Hij zegt 2 wat? Ja dat wist ze niet (ik neem natuurlijk aan HCG). Hij zegt het is niet 2 (x1000) ofzo? Nee dat wist ze ook niet ... Dus nu mijn vraag, want als ik naar de bronnen kijk met schema's, denk ik dat het dus gewoon negatief is. MAAAAR ik weet de weergave niet, hoe ze het opschrijven. Dat het bijv niet 2(x1000) is zoals ik net al zei... Wie weet dit? Ik kan namelijk nu pas morgen bellen (eerst was het nog vrijdag ) om het van de HA te horen. Mar 24 uur kan lang zijn
ik heb laatst ook naar de ha gebelt om de uitslag van me hcg waarde eerste keer was dit 7700 en 2dagen later was dit 12000 dus 2 zou erg laag zijn,en nog iets heeft je huisarts geen telefonisch beantwoord spreekuur? zodat je hem zelf in die tijd kan spreken? veel sucses ,vooral met het wachten ook p.s me assistente zei ook de eerste keer,je uitslag is 7,ik me arts zelf gebelt,die zei nee joh het is 7700 dus mischien heeft de ass het gewoon fout,kan he weet het natuurlijk ook niet maar ik zou je arts proberen zelf aan de lijn te krijgen
Hmm, ja okee, dan zou 2 erg laag zijn ja. Maar als ik het god begrijp is het ook zo laag als je niet zwanger bent. Het is btw niet zo dat ik het graag wil zijn hoor, ik wil gewoon graag duidelijkheid.. Dat telefonische kan morgen pas, om 12 uur, vandaar dat ik toch mijn vraag ook maar even hier plantte . Dat je zei dat van die uitslag 7, dat is 7700, daar ben ik dus wel bang voor. Omdat de waardes zo hoog gaan, lijkt het me logisch dat ze het kleiner zeggen zegmaar (snap je het nog ). Ik ben nog wel benieuwd naar andere ervaringen!
gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML Niet zwanger < 5 21 dagen 0 - 5 28 dagen 3 - 426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 2de trimester 4.060 - 65.400 3de trimester 3.640 - 117.000 Na bevalling < 5 Hier een lijstje met hcg waardes.
Dankjewel! Dit lijstje had ik inderdaad ook gevonden hoor! Maar mijn onzekerheid is gewoon hoe de assistente het voorleest.. Net als inieminie die zegt 7 en dat was 7700. Snapje? Als het 2 is in dit schema hoef ik me nergens druk over te maken denk ik. Tenminste, ben namelijk al 2 maandan overtijd, dan is er denk ik eerder iets anders aan de hand... Of de pil heeft helemala niet goed gewerkt.. Vreemde is wel dat ik verschijnselen heb, echt dikkere buik, niet ongesteld, aders op mijn borsten... Wordt er gelukkig niet zo moe van (wel)