hallo allemaal weet niet goed hoe ik dit uit moet leggen. maar heb nu al 1 week last buikpijn,en ben heel moe en ben heel misseluk wordt midden in de nacht wakker omdat ik dan moet over geven ben nog niet over tijd maar mijn laatste ongie was wel erg wijnig minder dan normaal. mijn vriend en de rest om me heen zeggen dat ik gewoon een zw test moet gaan doen. maar dat is het hele probleem daar ben ik dus juist bang voor heb nu al 4x een mk gehad en ben nu gewoon heel bang als ik zwanger ben dat ik alleen maar met die mk bezig ga en dat het dan weer verkeerdt uit pakt wie kan me verder helpen met wat ik moet doen ben echt heel bang groetjes syboena
Ten eerste; aan een MK kan je helemaal niets doen! Dat is niet jouw schuld en het is verdrietig dat je dat (vaker) is overkomen. De eerste drie maanden zijn heel onzeker. Maar als je denkt dat je misschien zwanger bent is een testje wel handig. Stel dat je zwanger bent dan moet je stoppen met alcohol drinken en bepaalde rauwe dingen eten e.d. En nu weet je dat dus niet! Anders haal je er twee, eentje voor nu, en als die negatief is kan je over twee weken de andere doen. Het mag vast wel zo zijn dat je zonder MK je zwangerschap doorkomt en een prachtig kindje vasthoudt. Succes en sterkte!
heey heey nee ik weet dat een mk niet mijn fout is me mannetje is nu naar de winkle om een test te halen maar ben zo bang dat hij posi wordt tewijl ik heel graag een kindje wil maar toch heel bang ben voor de uitslag of ik nu zwanger ben ja of nee en blijf liever in onzekerheid zitten en de dingen gewoon laat staan die je niet mag nemen tijdens je zwangerschap dan straks een posi test in ma handen heb en dan straks de eerste echo zie en dan dat het weer weg is na de eerste echo klinkt mis heel raar want we willen allemaal de echo zien van ons kindje maar ik niet meer heb zo iets ik zie het wel naar 3 maanden dan weet ik zeker dat de eerste 3 maanden voor bij zijn (kan dan nog altijd mis gaan maar dan heb je minder kans) een vriendin van me zecht dat ik me niet aan moet stellen soms denk ik dat ook wel maar toch ik blijf bang hoe je het ook went of keert trouwens gefeli met je zwangerschap veel geluk en liefde tijdens je zwangerschap