Help, wie heeft er raad....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammavan2snoetjes, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hier weet ik me effe geen raad, misschien kunnen jullie me op weg helpen....

Na mijn miskraam heb ik nog geen ongie gehad.... ik heb wel 2 weken erna volgens mij mijn ei weer gevoeld (denk ik, voelde m altijd heel duidelijk) had ook veel slijm... (bah wat vind ik dit vies klinken)
    rond die periode ook wel geklust. gister was ik licht misselijk, mijn tepels zijn iets gevoeliger, en bij inwendig onderzoek voelde ik een verharde baarmoedermond........ zou ik....?????????? nu weet ik niet of ik als ik nu een test zou doen of die misschien zou gaan kleuren door de misschien resterende hcg van mijn miskraam.... wat denken jullie???????? help wat moet ik doen. 30 juli heb ik een afspraak voor nacontrole curetage bij de gynaecloog. maar tot die tijd wil/kan ik niet wachten. wat doen ze bij zo'n nacontrole? maken ze dan een echo? stel.......stel ik ben weer zwanger zien ze t misschien aan als restweefsel?

ps 17 juni ben ik gecurateerd en heb normaal een cyclus van 28dgn.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zou het nog even afwachten wat volgens mij zou je ergens de komende dagen ongi moeten worden als je je ei hebt gehad. Wellicht kun je anders om de dag testen en kijken of je streep donkerder wordt. Als hij donkerder wordt lijkt het me dat er een nieuwe zwangerschap is?
    Misschien dat de meiden in het miskraamtopic hier wat zinnigers op kunnen zeggen.Wil je in ieder geval veel sterkte wensen en hoop dat je snel een goede zwangerschap mag ervaren!

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meid,
    Ik hoop dat je zwanger bent, maarrr....
    Ik heb ook een mk gehad een tijdje geleden en daarna heb ik 6 weken op mijn ongi moeten wachten.
    Dus het kan wel eventjes duren.
    Je kunt door de hcg die je eventueel nog in je lichaam hebt je wel zwanger voelen, dat had ik ook.
    Ik zou het toch even aankijken.
    Heb je na de curretage geen test gedaan om te kijken of het hcg uit je lichaam is?

4. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    heb t niet kunnen laten en toch een testje gewaagd. negatief. nu weet ik in ieder geval dat het hcg uit mijn lichaam is. maar die kwaaltjes....????? misschien veel te vroeg getest met middagurine??? ik heb immers geen idee hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen. 1,5 week geleden mijn ei gevoeld. gister steken linksonder in mijn lies. verharde baarmoeder mond, iets gevoelige tepels.?????? we wachten maar weer af... zijn we immiddels errug goed in geworden dat wachten.. misschien zondag een nieuw testje..

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vorig jaar na de curettage heb ik tot 5 weken positief getest, en duurde het 7 weken eer ik ongesteld werd. Hierna nog een cyclus van 6 weken gehad, voordat mijn lichaam weer "op orde" was.
    Ik ben nu 2 weken geleden weer gecuretteerd (na een nieuwe mk) en weet dus niet hoe of wat. Ik wil deze ronde niet eens zwanger worden, eerst even rust in mijn lijf en hoofd.
    Dus het is moeilijk te zeggen. Test moet wel donkerder worden na een paar dagen lijkt me, als je tenminste zwanger ben.
    Een verharde bm-mond zegt trouwens niks, die heeft iedereen voor of na eisprong. Alleen tijdens eisprong is hij zacht en staat hij open.

6. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hai
    Ik had na6 weken ook nog licht positieve testen en ik voelde me ook op en top zwanger... niet dus. Het HGC was nog niet uit mijn lijf.
    succes

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He Kristel, heb je vandaag nog weer opnieuw getest???

8. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    vanmorgen vroeg opnieuw getest, toen leek hij negatief. had geen tijd om echt op het resultaat te wachten. ben net thuisen heb op de test gekeken. er lijkt een heeeeel licht streepje tezijn. Ik ben niet bekend met indroogstreepjes. heeft kv die? of toch nog oud hcg....? pfff ik weet t niet. Na die curretage verdwenen alle kwaaltjes met de noorderzon. nu 4 weken later zit ik weer met kwaaltjes maar in lichte mate. zag vandaag ook weer blauwe aders opkomen aan de zijkanten van mijn borsten........ ik weet t allemaal niet meer. kan denk ik alleen maar afwachten...

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    KV 2 voor 5 heeft (volgens mij) geen indrooglijntje. Ik kan je natuurlijk niet vertellen wat het beste is om te doen, ik kan je alleen vertellen wat ik zou doen. Ik zou zondag of maandag nog een keer een testje doen. Als daar (weer) een lijntje te zien is heel vaag of niet zou ik de HA bellen en vragen om (nog) een bloedtest, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Deze onzekerheid is uiteindelijk ook niet goed voor je. Als de HA niet wil gewoon een beetje aandikken;););), je hebt genoeg achter ;)de rug je mag nu best even op je stre;)pen gaan staan als dat nodig is (maar misschien vind de HA dat ook wel;)).

Deel Deze Pagina