Bang dat hardje van mijn kindje niet klopt

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Helena8, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Goedemorgen ,

Ik heb een vraagje, kan je nu al merken of je kindje niet meer leeft in je buik? Ben nu 7 weken zwanger en ik moet vrijdag voor het eerst voor een termijnecho. alleen ben ik wel een beetje bang voor een teleurstelling :( Ik heb wel het gevoel dat het goed zit. Was gister weer erg misselijk en dat was voor mij een teken dat ik nog steeds zwanger ben. Heb ook geen bloed verloren ifzo, en heb hele erg donkere aderen overal en heb ook last van mijn tepels. Kunt u mij vertellen hoevaak het voor komt, dat je pas tijdens je echo er achter komt dat je een miskraam hebt.

Deze tekens die ik nu heb, zijn dat goede tekens?

Gr Helena

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Helena,

Het blijft ontzettend spannend maar het is al bijna vrijdag. Nee je kan aan je lichaam niet merken of het hartje wel of niet klopt pas als je lichaam het vruchtje af gaat stoten ga je het aan je lichaam merken. De symptomen die je beschrijft zijn echt zwagnerschaps symptomen. 1 op de 5 zwangerschappen is helaas niet goed. Ver trouw op je lichaam.

Imke

3. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Hoi Imke

Bedankt voor je reactie, maar toch zit in nog met een ? JIj zeg dat 1 op de 5 zwangerschappen niet goed gaan, maar ik dacht 1 op 10 ben 23 jaar.

Gr Helena

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi helena,

Deze cijfers zijn regio gebonden. De 1 op 5 is gemiddeld over het heel nederland.

Imke

5. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Oke, dankjewel voor je reactie, nu maar hopen dat ik niet tussen die 5 zit. :)

Gr Helena

Deel Deze Pagina