Ik heb over 2 weken mijn eerste echo, ik ben dan 7,2 weken. Volgens mij hebben ze hier op de praktijk alleen een apparaat voor uitwendige echo's. Bij mijn andere kids was ik al over de 8 weken en was het duidelijk te zien. Kun je bij de termijn van 7,2 wk met een uitwendige echo al wel duidelijk wat zien? Wie heeft hier ervaring mee?
bij mij hebben ze een uitwendige echo gedaan met 6 weken en was al goed te zien ook het hartje maar het ligt ook aan je postuur
Volgens mij is het dan best wel goed te zien. Hier helaas met 7,3 wel een inwendige, ook al kun je zowat m'n ribben tellen
Bij mij deed ze eerst een uitwendige echo met 7w4d. Met mijn 1m72 weeg ik slechts 51kg, dus weinig 'teveel'... Toch kon ze niets vinden uitwendig. Ze vroeg me zelf of ik het zeker wist dat ik zwanger was Uiteindelijk met de inwendige echo toch alles goed kunnen zien. Volgens mij is het echter wel hetzelfde echoapparaat voor inwendig/uitwendig. Het is gewoon een ander 'stukje' dat ze erop plaatsen om inwendig de kijken.
hier met 7.3 weken een uitwendige echo gehad, en ik heb nogal wat overgewicht. je zag t beebje zitten, kon alleen geen hartje zien, maar wel horen!
Met 6+ 6 uitwendige echo en kloppent hartje zij zag het maar omdat ik het hartje niet zag heeft ze m nog even inwendig aan me laten zien