Hoi, Deze ronde doen we voor het eerst met ovulatie testen. Ik heb de testen van Test point, verkrijgbaar bij de etos. Welke ervaringen hebben jullie hiermee? Ik heb gisteren de eerste test gedaan, vanmiddag de tweede. Hij wordt awel ietsjes donkerder. Kan ik aannemen dat ik ongeveer morgen een positieve ovulatie test heb? Of worden ze niet zo snel donkerder dat hij morgen middag al positief is. Zal er even een foto bij doen van de test. Hoop dat jullie me kunnen helpen, wil graag alle kansen zo goed mogelijk benutten natuurlijk. .
Hij kan nog een stuk donkerder. Het is niet echt te voorspellen wanneer je nu een positieve test hebt jammer genoeg. Nog even doortesten dus
Ik zou om de 5 uur testen vanaf nu. Positief is hij als de test streep even donker is als de controlestreep Ik denk dat je vanavond laat of morgen vroeg een knaller hebt. Beter is om niet met ochtend urine te testen. Misschien rond 10 uur is het beter. Ik zou wel vanavond al klussen dan ligt er iig iets klaar dan kun je evt morgen avond voor de zekerheid nog een x Veel succes !
Wat kosten de ovu testen van de etos overigens? Ik ken ze nog niet. Ik heb ze van de action. 5 st. Voor 2,49. Zijn deze fijn in gebruik?
Ik denk dat ik het vanavond inderdaad nog maar even gezellig ga maken met mn vent. Dan kunnen ze alvast naar boven zwemmen.. Ik vind de testen wel fijn in gebruik, de streepjes zijn ook redelijk breed, dat vind ik een pluspunt. Er zitten 7 st. in een doosje voor 10 0f 11 euro geloof ik. Pik me er niet op vast..
Ik gebruik nu de andere van Testpoint, alleen dan gewoon de 'staafjes'. Vermoedelijk heb ik over drie dagen mijn eisprong, nu is de test nog omowit. Blijf gewoon nog even doortesten. Eigenlijk wilde ik geen 'streepjestesten', had ook de ClearBlue digital gekocht maar de test doet het niet, iets met de batterij. Ik krijg vanuit Engeland nieuwe opgestuurd, maar die zijn voor deze ronde waarschijnlijk al te laat dus vandaar deze gekocht. Dit doosje zitten 7 in, en kosten 14,99
Je kan idd niet voorspellen wanneer hij positief zal zijn. Hij kan zomaar morgen ineens weer lichter zijn.. Vind de testen die jullie noemen niet echt goedkoop.. Heb zelf dipsticks van zwanger en kids. Goedkoper en betrouwbaar.
Ben ik met je eens, het is ook prijzig. Maar ik houd niet zo van internetbankieren. Vind achteraf betalen altijd handiger. Of kan dat ook?