Goh meid, wat moeilijk die onzekerheid! Hopelijk weet je snel wat er gaande is en draait het allemaal positief uit!
Nee geen goed nieuws. Maar ben er niet echt geruster in ook. Zo een lul van een man. Hcg is lichtjes gedaald naar 214. Op de echo is enkel een verdikt slijmvlies te zien. Eileiders zagen er ook goed uit op de echo. En zijn advies was binnen een week nog eens bloedprikken.
Oh meid wat naar die onzekerheid. Ik weet zo Hoe je je nu voelt bij mij zat het helaas niet goed ik hoop echt voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt!
O meid wat naar, dalende hcg is niet heel goed nee. Maar er is dus ook niks te zien behalve verdikt bms . Hoe ver zou je zijn?
Moest steeds aan je denken vandaag. Bah, wat is dit k*t, zeg. Ook zo vervelend dat je totaal niet gerustgesteld bent.
He wat naar voor je zeg! Met echo is op eileiders ook niks te zien als het nog zo minuscuul is! Laat je niet van kastje naar de muur sturen, er gebeurt ergens iets anders geen hcg. Week is echt te lang tussendoor, ik spreek echt uit ervaring! Sterkte!
Ik denk dat ik maandag terug bloed zal laten nemen. Wanneer zou ik eigenlijk bloedverlies mogen verwachten? (Er van uitgaan dat het geen bbz is) aangezien er zelfs geen vruchtzakje te zien is kan je toch geen weken 'zwanger' rondlopen?
Ik ben even aan het denken geweest en er mijn ff even bijgehaald. De laatste week van augustus had ik regelmatig een steekje rechts onder, behoorlijk wat slijmverlies en veel zin. 11/9 had ik opnieuw stekende pijn rechtsonder. Innesteling? Maar kan je hcg dan enkele dagen later al op 92 staan?