Vrijdagnamiddag is het bloedverlies begonnen. Wat voor mij een hele opluchting was. Klinkt raar maar dat was precies een last die van de schouders viel. Heb nog steeds bloedverlies. Maar heb ook nog geen enkele keer echt hevig gebloed. Net een tikkeltje meer als bij een menstruatie. Donderdag laat ik bloedprikken om te zien of het hcg weg is of toch zo goed als. Controle echo ben ik precies nog over aan het twijfelen. Wat vinden jullie is dit nodig?
Ja dat is nodig! Ik dacht ook een miskraam gehad te hebben met 7 weken door aanhoudend bloedverlies en bleek met 10 wkn wel bbz door stijgend hcg en toen wel zichtbaar op echo door bloedverlies id buik
Bedankt meiden. Vanmorgen hopelijk een laatste keer bloed laten nemen. Maar heb er precies toch niet echt een goed gevoel bij. Gisteren was het plots een stuk minder, vandaag terug meer bloed verlies met vanmorgen terug een klein stukje bij.
Hcg staat op 8. Nu nog enkel stoppen met bloeden. Het blijft Door de dag geen precies op en af gaan. 2u bijna niks en dan plots in een kwartier een ferme plek op mijn maandverband.