HCG in thee??? Hoezo bestaan er geen vals positieve testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, May 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    zal het proberen!
    Ben nu toch bezig met experimenteren!:D

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    LOL dit topic... en ook neeeeh dat is niet goed!! WTH...

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

met thee werkte het niet.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    hij is ietsjes lichter geworden inderdaad maar wel nog goed zichtbaar!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind het zo raar, zit er over te denken om kruidvat te bellen.

6. Alyne

Alyne Actief lid

Apr 4, 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk technisch gezien dat de gekleurde deeltjes blijven hangen. Daarom ook een bruine streep. Van de HcG kleurt er een goedje daar waar de streep moet komen. Dus waar de streep moet komen zit iets waar deeltjes achter kunnen blijven hangen. Ik vermoed dus dat als je cassis of druivensap er in mikt een mooie roze streep krijgt.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    kun je doen maar zij zullen je vertellen dat het niet de bedoeling is om testen of je cola zwanger is! hahahha

trouwens, ik werk in het kruidvat en wij zouden mensen met zo een klacht doorverwijzen naar het hoofdkantoor!
    dus ik kan testen genoeg kopen, alleen wel rot dat collega's dat meekrijgen haahahaha

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee dat snap ik, maar als je je test weggooid en er thee opkomt en hij wordt positief, krijg je wel verwarring natuurlijk. Ik wou ook naar het hoofdkantoor bellen, niet hier bij de kruidvat ;)

Wel handig dat jij testen genoeg kan kopen. lijkt me alleen zo lastig met die collega's ja hahahaha.

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier het voorbeeld van melanie gevolgd met de zw&kids dipstick ovulatie test en de Wondfo dipstick zwangerschapstest.. En op beide een duidelijke 2e streep hahaha

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha nou dames het moge duidelijk zijn. Als we testen moeten we ze uit de buurt houden van thee, cola en mogelijk andere verdachte vloeistoffen :D

11. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Waaaah ahahahaah oh mij buik doet zeer van lachen! Dames jullie hebben een lach op mijn gezicht getoverd hahaah cola-thee-baby's hihihiih

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    hahaha gekke meiden! :p;):D
    ik lach me suf!! ik wil ook cola en thee baby's!! heb alleen geen testen in huis!
    ik heb ooit een test gedaan met bloed (ook door een topic op zp...;)) maar ik kreeg daar geen posi test mee..

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Whahahaha geweldig! Maar ik moet dan ook weer denken aan meiden die vals positief testen......zouden die dan niet heel veel thee of cola drinken? Ik denk bijna dat er een onderzoek moet komen hoor ;) want dan zou je positief testen omdat je cola of thee zwanger bent.....

14. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Toch gek dat ik niet positief test met thee. Waar ligt dat dan weer aan? Aan het merk test of het merk thee??? Zodra ik weer cola in huis heb ga ik dat ook proberen.

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik hoop toch eigenlijk wel dat ik zwanger ben van mijn vriend in plaats van de cola!:D Want dat heb ik ook gedronken rond mijn eisprong!:p

16. Bri

Bri Niet meer actief

Zolang je die cola alleen gedronken hebt, zou ik me niet al te veel zorgen maken. Wat doe jij nog meer met die flessen, als ik vragen mag? :D
    Sommige vrouwen worden hitsig van álles rond hun eisprong, dus misschien zijn colaflessen dan ook wel onweerstaanbaar.

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Whahahaha jaja,zie het al helemaal voor me! Hihihi

18. topper12

topper12 Niet meer actief

Er staat ook niet voor niets in de bijsluiter dat de uitslag alleen de eerste 10 minuten betrouwbaar is en dat een streep die na 10 minuten verschijnt "niet telt" ;) Tenminste dat is wat ik me herinner, maar dat is natuurlijk ook al weer een tijd geleden dat ik die gelezen heb :D

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahahaha nee ik heb niet op de cola flessen gezeten dus het zal allemaal wel meevallen!:D

20. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    :D:D:D:D Dit soort dingen maken mijn dag altijd weer goed.. En neeee voor de bijdehante dames: ik heb het niet over cola flessen maar het hele verhaal :p

Share This Page