Ik denk technisch gezien dat de gekleurde deeltjes blijven hangen. Daarom ook een bruine streep. Van de HcG kleurt er een goedje daar waar de streep moet komen. Dus waar de streep moet komen zit iets waar deeltjes achter kunnen blijven hangen. Ik vermoed dus dat als je cassis of druivensap er in mikt een mooie roze streep krijgt.
kun je doen maar zij zullen je vertellen dat het niet de bedoeling is om testen of je cola zwanger is! hahahha trouwens, ik werk in het kruidvat en wij zouden mensen met zo een klacht doorverwijzen naar het hoofdkantoor! dus ik kan testen genoeg kopen, alleen wel rot dat collega's dat meekrijgen haahahaha
nee dat snap ik, maar als je je test weggooid en er thee opkomt en hij wordt positief, krijg je wel verwarring natuurlijk. Ik wou ook naar het hoofdkantoor bellen, niet hier bij de kruidvat Wel handig dat jij testen genoeg kan kopen. lijkt me alleen zo lastig met die collega's ja hahahaha.
Hier het voorbeeld van melanie gevolgd met de zw&kids dipstick ovulatie test en de Wondfo dipstick zwangerschapstest.. En op beide een duidelijke 2e streep hahaha
hahahaha nou dames het moge duidelijk zijn. Als we testen moeten we ze uit de buurt houden van thee, cola en mogelijk andere verdachte vloeistoffen
Waaaah ahahahaah oh mij buik doet zeer van lachen! Dames jullie hebben een lach op mijn gezicht getoverd hahaah cola-thee-baby's hihihiih
hahaha gekke meiden! ik lach me suf!! ik wil ook cola en thee baby's!! heb alleen geen testen in huis! ik heb ooit een test gedaan met bloed (ook door een topic op zp...) maar ik kreeg daar geen posi test mee..
Whahahaha geweldig! Maar ik moet dan ook weer denken aan meiden die vals positief testen......zouden die dan niet heel veel thee of cola drinken? Ik denk bijna dat er een onderzoek moet komen hoor want dan zou je positief testen omdat je cola of thee zwanger bent.....
Toch gek dat ik niet positief test met thee. Waar ligt dat dan weer aan? Aan het merk test of het merk thee??? Zodra ik weer cola in huis heb ga ik dat ook proberen.
Ik hoop toch eigenlijk wel dat ik zwanger ben van mijn vriend in plaats van de cola! Want dat heb ik ook gedronken rond mijn eisprong!
Zolang je die cola alleen gedronken hebt, zou ik me niet al te veel zorgen maken. Wat doe jij nog meer met die flessen, als ik vragen mag? Sommige vrouwen worden hitsig van álles rond hun eisprong, dus misschien zijn colaflessen dan ook wel onweerstaanbaar.
Er staat ook niet voor niets in de bijsluiter dat de uitslag alleen de eerste 10 minuten betrouwbaar is en dat een streep die na 10 minuten verschijnt "niet telt" Tenminste dat is wat ik me herinner, maar dat is natuurlijk ook al weer een tijd geleden dat ik die gelezen heb
Dit soort dingen maken mijn dag altijd weer goed.. En neeee voor de bijdehante dames: ik heb het niet over cola flessen maar het hele verhaal