Dat klopt ook, maar het is toch gek dat ie testen OOK reageren op andere vloeistoffen behalve HCG. Trouwens ook dan moet je nog oppassen. Mijn nichtje testte negatief en gooide haar test weg na een kwartier of zo, en paar uur later gooide zij iets weg en toen was haar test positief! Dag later weer getest, weer positief, bleek ze dus gewoon zwanger te zijn, maar de test gaf het dus later aan dan zou moeten.
Serieus? Dat is bijzonder! Conclusie: die tests zijn dus eigenlijk nooit helemaal te vertrouwen (vandaar de 99%-garantie op de verpakking, haha)
*proest*.....hahahaha........nou hier nooooooooit valse testen gehad maar dat terzijde, de optie van geen thee of cola van te voren drinken vind ik wel een goede...
WHAHAHAHA wat een geweldig topic dit: zwangere cola en thee en dan doorsturen naar vriendinnen: GEWELDIG! kan dat soort wel waarderen Onweerstaanbare cola-flessen: ik laat de cola voorlopig wel staan heerlijk begin van mijn dag zo
Ja ze hebben gelukkig wel onnoemelijk moeten lachen om mijn zwangere cola! Alleen was ik 1 vriendin vergeten te zeggen dat mijn cola zwanger was en niet ik. Werd natuurlijk al gefeliciteerd,en vervolgens werd ik "deusje" genoemd! Hahahaha
Gister avond mijn cola toch maar een testje laten doen want ik zat niet te wachten op een hele koelkast vol met kleine cola flesjes......en het resultaat: NIET ZWANGER De cola was enigszinds teleur gesteld maar ik was toch wel heel blij hoor...........hahahaha
Cola/thee baby's hoe komen jullie erop hahaha, je leest hier soms de gekste dingen, wel grappig dat wel. Dames vraagje nu we het toch over cola en thee hebben. Wat dachten jullie van gewoon water? Want had gisteren getest, vaag lijntje, haast niet te zien, je moet echt turen! IN de middag zat ik me nog scheel te kijken naar de test. Maar aangezien die alweer gelig was geworden, dacht ik weet je wat ik doe er een druppel water op, had ik hier ergens gelezen en dacht tja oude test gaat toch de prullenbak in dus even kijken wat het doet. Zo gezegd zo gedaan en hop binnen de seconde, een roze 2e lijntje! Zelfs mn man kan die zien. Mn nod was ook gisteren, en heb nog een testje liggen en durf niet nog eens te testen omdat het misschien toch te vroeg is. Nu wil ik maandag weer testen als de menstruatie is weggebleven omdat ik denk dat de test donkerder zal kleuren of het is negatief en ben niet zwanger. Voor nu beschouw ik de test sowieso negatief natuurlijk, want ik wil direct een donker lijntje zien net als toendertijd bij ons zoon. (mn cameratje heeft kuren, dus helaas geen foto).
He dat is raar ja! (hier is wel meer raar hahaha) Ik doe dat normaal ook als ie gelig is water erop, en dan trekt het gele weg. Zou best wel eens een zwangerschap kunnen zijn, mijn nichtje had ook zoiets, dat ie pas later een lijntje aangaf en zij was wel zwanger Was het 2v5 van kv?
Ja een 2v5 kruidvat test. Heb daar in het verleden nooit een vaag streepje op gehad, meestal lichtgevend wit. Vandaar dat ik dit wel wat apart vind, maar dit is dan ook de eerste keer dat ik op het idee kwam om een drupje water op ( het streepjesvak) te doen. We zullen zien, kwam net achter dat ik hier nog 2 stuks heb liggen, dus denk dat ik morgen weer een kansje waag.
hier ook vanmiddag met middagurine een licht streepje....spannend!! Ik wil nu eens geen cola streep hahahahaha
Nee doe maar geen cola streep meer haha. Spannend, was het ook met een 2v5 test? Hopelijk is die de volgende keer een stuk donkerder, succes!