Hallo dames, Graag zou ik mijn situatie even aan deskundigen voor willen leggen: Mijn cyclus dagen waren als volgt: 36-38-36-29-34-30 tussendoor nog 2 pilstrippen ivm dat ik niet zwanger mocht raken door het slikken van malariatabletten daarna: 32-38-30, 3 november voor het laatst ongesteld geweest. 6 dec. en 8 dec. dag 35 en dag 37 getest maar negatief getest. Ik ben al sinds 16 nov misselijk met een opgeblazen gevoel en had toen steken in mijn onderbuik. Ik dacht dat het mijn eisprong was, mijn dokter zei dit ook. Als mijn ei de week na de 16e geweest zou zijn, had ik toch ook al ongesteld moeten zijn of een positieve test moeten hebben? Ik ben erg moe, gevoelige en jeukende borsten, misselijk, heb nog steeds een beetje opgeblazen gevoel. Het lijkt allemaal wel een beetje op de ongi maar het is toch heftiger en anders dan anders (maar dat kan misschien ook tussen mijn oren zitten). Ik zit er over te denken morgenochtend nogmaals te testen, maar beetje bang dat het weer negatief is. Wat moet ik doen als het weer negatief is? Sorry voor mijn lange verhaal maar voel me zo onzeker. Als ik niet zwanger ben waarom wordt ik dan niet ongesteld en heb ik al wel sinds 16 nov. zoveel klachten? Alvast bedankt voor het advies! Groetjes
Hoihoi, Ja je zou inderdaad of een menstruatie verwachten of een positieve test...... Doe anders de test via de huisarts en overleg met hem, indien de test negatief is kan je een medicijn krijgen dat jou lichaam helpt om de menstruatie opgang te helpen/ Imke
Hoi Imke, Dank je wel voor je advies. Sorry voor de late reactie. Ben een tijdje niet online geweest. Ben uiteindelijk ongi geworden. Ik heb de huisarts gebeld, hij zegt dat het allemaal goed mogelijk is. Maar uiteindelijk had ik dus een cyclus van 40 dagen!! Hij heeft wel gezegd dat als ik deze cyclus weer zoveel klachten heb ik dan naar zijn spreekuur moet komen. Ik snap er echt niks van, en hoop dit niet iedere keer mee te maken! Zou het dan bij mij net andersom zijn? Geen klachten/symptomen is een positief teken? Heb ook even nu geen idee op welke dag ik mijn NOD moet zetten. Bedankt nogmaals! Groetjes!