hallo allemaal, nou ik ben helemaal nieuw hier, keek al wel vaak op deze site maar nu dacht ik ik meld me aan, want ik heb zelf ook zoveel vragen, en misschien kunnen jullie mij helpen! ik ben juli/aug '08 gestopt met de pil, maar tot nu toe nog niks! helaas. nu vind ik dat ik heel onregelmatig ongesteld ben, maar nu lees ik ook weer van mensen dat het wel mee valt, wat vinden jullie? 1 na 33 dagen 2 na 28 dagen 3 na 30 dagen 4 na 32 dagen 5 na 32 dagen 6 na 28 dagen 7 na 34 dagen en vandaag is het dag 34 maar nog niks te bekennen! nu had ik al stiekum getest op dag 29 en 30 en die waren beiden negatief, maar dan lees je weer wat op internet dat wel meer mensen negatieve testen hadden en toch zwanger waren, en nu hoop ik dat ik gewoon te vroeg getest heb. want mijn eitje komt vaak tussen dag 16 en 20. dat ben ik met de ovulatie testen achter gekomen. dus als mijn eitje dag 20-21 is gekomen dan is testen op dag 29-30 wel heel vroeg toch? heb deze maand wel om de dag geklust. morgen vroeg als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik samen met mijn man testen, maar ik ben zo bang voor de teleurstelling. buiten dat om, had ik andere keren voor ik ongesteld moest worden, onzettende zere tepels, en steken laag in de buik, nu heb ik een zere rug, steken links en rechts in buik, en zere borsten maar niet de tepels! IK SNAP ER NIKS MEER VAN! wie komt dit bekent voor, of kan me hier wat over vertellen of helpen. liefs keina
Ik vind je cyclussen wel meevallen, maar das tegenover mijn cylcussen.(zie onderschrift) Testen op dag 29-30 is inderdaad erg vroeg als je ei rond dag 20 is geweest. Je symptomen klinken ook goed, dus het kan alle kanten op. En om de dag klussen kan natuurlijk ook nooit kwaad! Hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt meid!
ja dat is idd wel wat anders, word je daar niet gek van? ik ben bij dag 27 al onrustig! want tja ben ten slotte ook al 2 keer op dag 28 ongesteld geworden, maar ik moet dan van mezelf vol houden tot dag na mijn langste cyclus dus dat is morgen dag 35. ik hoop het zo maar tja met hopen kom je er niet. bedankt voor je reactie!
Ik vind je cylcussen ook niet heel erg onregelmatig. (zie ook mijn onderschrift) Maar ik kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt. Als je het echt goed bij wil houden kun je (wat je al doet of deed?) met ovu testjes je ei in de gaten houden. Als je weet op welke dag je ei was kun je tellen hoeveel dagen er tussen ei en ongi zitten = je Luteale fase. Bij mij is mijn LF altijd 14 dagen dus ik weet precies op welke dag na mijn ei ik evt ongi moet worden of kan testen. Als je nou een paar cyclyssen je LF in de gaten houdt heb je ondanks je ontregelmatige cyclus wel een aanknooppunt. Echter zijn er ook meiden die een onregelmatige LF hebben dus deze vlieger gaat neit altijd op. Succes!
Die cyclussen is niks mis mee, tussen de 27 en 35 is prima. En indd ieder lichaam is anders. Miscihen maak je wel laat Hcg aan. Alles kan. Houd Moed!
nou vanmorgen vroeg opgestaan om samen met mijn man een testje te doen. eerste testje dat we samen deden. en wachten en wachten en wachten, en toen kwam het in beeld te staan NIET ZWANGER! stom, balen, stom. ene kant wist ik het, ik ben niet zwanger, maar aan de andere kant waar blijft mijn menstruatie? nou dat moest ik even kwijt op de vroege ochtend, toch maar weer ovulatie testjes kopen en het op die manier proberen. liefs keina
Mijn cyclus lijkt wel een klein beetje op die van jou, alleen is soms nog net iets langer. Het klopt dat het nog wel mee valt tegenover andere cyclussen, maar ik weet heel goed hoe je je voelt! Het scheelt heel erg dat ik mijn eisprong goed merk! Dus dan doe ik die dag +15 dagen(1 dag speling) en dat zie ik als mijn NOD. Dus ik zou bij jou 21+14 doen, dan zou je zyclus dit keer op 35 dagen uit komen! Dus idd om op dag 30 te testen is aardig aan de vroege kant! deze maand heb ik waarschijnlijk een cyclus van 36 dagen, ik heb zaterdag mijn NOD. Als ik dan nog niet ongi ben doe ik zondag een test! Sterkte met het wachten!
ja idd, maar goed dan was vanmorgen testen op dag 35 toch prima? maar helaas niet zwanger. het enigste wat me nog hoopt geef, is dat ik nog niet ongesteld ben, en dat ik urineweginfectie heb gehad, en nog een beetje last van heb gehad, dus veel eiwit in de urine heb. ik heb infolijn gebeld en die zegt dat het invloed kan hebben op de test, dus dat ik wel zwanger kan zijn maar dat de test negatief geeft door de eiwitten, dus nog even afwachten, anders dokter even bellen! bedankt voor je berekening trouwen! liefs keina