hcg laag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MoOnLiGhTtt, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey meiden, ik heb vandaag men bloeduitslag gehad bij de dokter en tot mijn verbazing zei hij dat het een twijfel geval was ????
    ik heb ondertussen 6 testen gedaan allemaal positief nu kan ik even niet volgen. hij zei dat het wel verhoogd was maar niet hoog genoeg om met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben. nu moet ik volgende week terug pff weer die onzekerheid.

2. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    He bah meid heeft hij verteld wat je waarde was? En hoe ver zou je nu zijn?

3. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    nee hij heeft niet gezegt hoeveel het was. nu 4w 3d schat ik

4. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    He Getsie. .. mijn hcg was ook laag in het g begin en zie mijn banner :) morgen even bellen voor de hoogte? ?? Ik duim voor je!

5. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja wouw ik al doen maar het moet dan toch hoog genoeg zijn als urine testen het al kunnen waarnemen?? heb de goedkope van kruidvat gedaan ik heb 1 van sensitest gedaan 2 clearbleu's en allemaal positief. heb vanochtend nog een kruidvat test gedaan en deze was zelfs iets donkerder dan die van maandag. ik heb echt bang voor een bbz heb gelezen dat het gevaarlijk kan zijn.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Urinetesten zijn vrij gevoelig. Bij een HCG-waarde van minimaal 50 beschouwt ons ziekenhuis het als een doorgaande zwangerschap. Als je beneden die 50 zit met ruim 4 weken, dan is de kans groot op een vroege miskraam. Urinetesten geven echter een positief resultaat als je ver beneden die 50 zit. Vandaar dat het zo kan zijn dat je wel positief test, maar dat de HCG-waarde in je bloed te laag kan zijn voor een doorgaande zwangerschap.

Ik ben daarom wel benieuwd hoe hoog je waarde was. Het belangrijkste is of je waarde om de dag verdubbelt. Als dat zo is, dan heb je kans dat het gewoon goed zit. Stijgt het niet of niet voldoende, dan is dat niet een goed teken.

Succes!

7. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja daarom dat ik waarschijnlijk terug moet. ik ga zeker vandaag even terug bellen voor de waarde. en dan laat ik het wel even weten.

8. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    de waarde was woensdag 38 dus dat is idd laag maar heb deze ochtend nog een urine test gedaan en die was donkerder dan die van gisteren. de HA zei da ik waarschijnlijk wel zwanger ben ook omdat al men urine testen positief zijn het enige wa hij ni snapt is ik heb maandag positief getest en woensdag was de waarde maar 38. maar hij heeft gezegt dat ik niet moet terug komen dat ik ineens naar de gyn mag.

9. nono

nono Niet meer actief

Nou met een waarde van 38 ben je echt wel zwanger! Gefeliciteerd

10. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey bedankt ja ik had op een website gevonden als je hcg waarde minder is dan 5 ben je niet zwanger zit het tussen de 5 - 25 dan is het positief maar heb je meer kans dat het misloopt boven de 25 is een positief resultaat dit is vanaf 4 weken. dat stelde me toch even gerust. natuurlijk kan er altijd iets fout gaan maar zit je onder die 25 dan is da kans groter dat het fout gaat

11. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    vandaag voor de zekerheid een digitale test gedaan met conceptie indicator omdat me hcg zo laag was wouw ik zien of deze gestegen was en ja hoor maandag was deze 1-2 en vandaag 2-3 geeft me toch wat meer zekerheid :)

Deel Deze Pagina