Voor derde keer vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door sunshine1981, 13 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Goedemiddag dames,

Inmiddels zijn wij in ronde 18 aangekomen en de doorverwijzing voor de fertiliteitsarts is al in huis.
    Wij hebben 1 gezonde dochter, waarvan ik zonder problemen ben zwanger geworden (ronde 1).
    Nu we bezig zijn voor een tweede heb ik in ronde 1, 13 en 17 een licht streepje op de zwangerschapstest gehad. Al die keren had ik het gevoel zwanger te zijn en verscheen er een streepje. Echter 2 dagen na mijn nod begon mijn menstruatie. Dus waarschijnlijk gaat het net na de innesteling mis, vermoed ik.
    Mijn bloed is inmiddels gecontroleerd en alles was in orde. De zaadkwaliteit van mijn vriend is wel in orde, maar ietwat te dik, waardoor het minder snel is.
    Zoals aangegeven gaan we binnenkort naar de fertiliteitsarts, maar ben benieuwd of er dames zijn die hier ervaringen mee hebben en advies hebben?!
    Ik heb van alles geprobeerd om een eventuele innesteling te bevorderen; granaatappelsap, maca, shivatara, Tarwekiemolie...

Alvast bedankt voor de reacties!!

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Vraag om utrogestan. Wellicht helpt dit je :)

sunshine1981 vindt dit leuk.
  3. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    @sunshine1981 wat jammer dat het zo lang duurt en je al (waarschijnlijk) 3vmk hebt gehad. Heftig! Je weet natuurlijk nooit hoe lang het duurt, maar kan me voorstellen dat als de eerste zo snel ging, je dit een tweede keer niet verwacht. Is je eerste kindje al wat ouder en speelt leeftijd misschien een rol? Al teunisbloemolie geprobeerd? Sterkte en succes!

sunshine1981 vindt dit leuk.
  4. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Bedankt voor de tip!! Ik zie de naam Utrogestan vaak voorbij komen en heb het gelijk even gegoogeld. :)
    Dat zou de moeite waard kunnen zijn om te proberen.
    Zojuist de stap genomen om een eerste afspraak te maken bij de fertiliteitsarts, eind april kunnen we terecht!
    Tijdens telefonisch gesprek gelijk over de vermoedelijke vmk gesproken en of misschien Utrogestan een idee is. Ik dacht wie weet zegt ze, ja probeer dat maar via de huisarts :oops:
    Maar ze zei dat dat idd weleens kan helpen, maar dat pas aan de hand van de echo bepaald zal worden. Moet nog ff geduld hebben dus...

5. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Teunisbloemolie is misschien ook nog wel een optie om deze ronde te proberen. ..
    Dank voor de tip!
    Ja onze dochter is inmiddels al 8 en wij worden er zelf ook helaas niet jonger op, dus dat is vooral de druk die ik voel.
    Maar ondanks dat het nu zo lang duurt, zijn we natuurlijk ontzettend dankbaar dat we iig een prachtige gezonde dochter hebben!!

6. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ah ja kan me voorstellen dat je wat druk voelt, doordat je nu wat ouder bent, en je dochter is inmiddels 8.. Dat werkt natuurlijk niet mee, best is om er een beetje relaxed in te staan. Maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan . Succes en hopelijk lukt het jullie zelf, voordat je langs de arts gaat!

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Schrik niet als de arts heel terughoudend is met utrogestan. In Nederland weten ze nog niet hoe en of dit daadwerkelijk helpt.. ik kreeg t niet in Nederland iig..

8. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ligt volledig aan je arts. Ik krijg t zonder problemen van Mn huisarts

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dan is je huisarts wel een uitzondering. Of er moet in 2 jaar erg veel veranderd zijn..

Deel Deze Pagina