Ik zie het, weinig verschil. Al is de streep heel mooi voor 13 dpo en die 2-3 op de cb is ook heel mooi. Vervelend dat het bloed blijft...hoop echt dat je snel duidelijheid krijgt!
@Dielle even jouw topic opgezocht! Wat een achtbaan heb jij ook en dat 2x achter elkaar.... Hoe gaat het nu met je?
Wow die is prachtig donker zeg! Ik denk dat je alleen maar kan afwachten nu. Dat bloedverlies kan twee dingen betekenen, maar je hcg loopt echt prachtig op. Hoe ben je er zelf onder?
Ik ben er erg mee bezig merk ik. Kan het niet goed langs me neerleggen. Ik wil graag duidelijkheid maar ik begrijp dat dat onmogelijk is. Pas na een echo weten we iets meer. Elke ochtend opnieuw de spanning bij de test of dat 2e streepje er nog staat. Misschien moet ik daarmee stoppen, maar is moeilijk. Je wil toch weten of het er nog zit en zolang ik nog een duidelike 2e streep heb, heb ik nog beetje hoop denk ik dan.
Ja klopt. Zoveel onduidelijk.. Maar we moeten afwachten, net als jij helaas. Zit niks anders op. En dan maar hopen op een beetje positief nieuws
Herkenbaar meis...volg je gevoel, als dat testen is doe je dat, zo nee dan is het ook goed. Hopelijk stopt het bloeden snel waardoor je meer vertrouwen krijgt. Je ben sinds mm derde miskraam ook heel vaak gaan testen, ook omdat ik bij mijn derde miskraam geen goed oplopende testen had. Mocht je rond 4,5- 5 weken een knaller hebben dan is dat iig positief. Je zou ook met ruim 5 weken een cb met tijdsindicatie kunnen doen. Die geeft dan hopelijk een 3+. Je kan uiteraard ook niets doen en stoppen met testen en wachten op de echo, maar dit zijn wat maniertjes die mij geholpen hebben.
26 maart afspraak bij de gynaecoloog. Om eventueel een zwangerschap/miskraam te bevestigen en check baarmoeder dmv echo. Dus nog even afwachten Ik stop met testen. Doe eind deze week de digitale nog om te kijken of hij 3+ aangeeft. En verder wacht ik maar tot die 26 mrt. Zit niks anders op
Nee helaas niet. Wilde ze vorige keer ook al niet. Dus dan maar de dagen voorbij kijken tot het 26 mrt is.
Zelfde schuitje, geen bloedverlies ( nog) vandaag dus ergens geeft dat een beetje hoop. Ik kijk de wijzers letterlijk elk uur verder.
Testen lopen nu af, kon het toch niet laten... Clear Blue staat nu op 1-2 ipv 2-3 Dus eindelijk duidelijkheid.