Hoi dames! Ik had al eens een foto gepost in het grote NUB forum maar dat is precies wat naar achteren geschoven Ons beebje lag met het rugje naar het echo gedoe toe, op 13w+2d. Toch heb ik een screenshot proberen nemen waarop hij/zij wat zijwaarts ligt. Ik weet niet of er iets te zien is, ik hoop het natuurlijk wel. Zijn er ervaren NUB-ers die zich eraan wagen
Het kindje overstrekt zich zo erg dat hierop (in mijn ogen) geen betrouwbare uitspraak gedaan kan worden.
100% betrouwbaar is het sowieso nooit Daarbij is dat van mij puur een gok zoals ik het nu zie,met een half gedraaide baby dus!
Hihi, ik vond het verschrikkelijk om een foto te nemen waar de beeb op het rugje ligt, haha een eigenwijsje dan, als hij/zij zo gestrekt ligt. Bedankt voor de antwoorden meiden! Volgende week mogen we weer op echo en als het goed is kan de gyn het al zien, maar dan moet de baby wel een beetje meewerken natuurlijk Ik laat het weten
Het is een mannetje We hadden het helemaal niet verwacht, omdat we echt het gevoel hadden een dochter te zullen krijgen. Maar we hebben toch echt een piemeltje gezien