HCG meetbaar voor NOD??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintjuhh, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor de site, volgens de chinese kalander wordt het een meid haha.. leuke site

2. tulip

tulip Niet meer actief

even de huisarts bellen, je kunt dan daar nog een test doen als je wilt. Dan krijg je het tel.nummer van de vk.

Wij vonden het niet moeilijk om onze mond te houden, we hebben echt die paar weken genoten van "ons"geheim. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk.

3. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Ook niks aan jullie ouders verteld????

4. tulip

tulip Niet meer actief

bij ons duurde dat maar 2 weken. Ik was al 8 weken toen ik erachter kwam. En ik wilde niks zeggen voor ik de eerste echo gehad had. Dat was de termijnbepaling en toen was ik al 10 weken dus.

5. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Tja dat is aan de ene kant ook wel een fijn idee. En nu ben je bezig voor een tweede? Hoelang ben je al bezig?

6. tulip

tulip Niet meer actief

ronde 1:) Het hoeft van mij nog niet per se nu. Het mag best nog een paar maanden duren. Manlief wil al 2 jaar;) Maar omdat het de eerste keer best lang duurde dacht ik: ach laten we het alvast proberen.

Ook omdat ik er dan wat relaxter in sta zelf. Vorige keer was het echt elke maand: ik wil een kind en wel nu!!!:D:) Ik vind dit veel relaxter.

7. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wilde ronde 1 ook gelijk zwanger zijn en was er alleen maar mee bezig toen werd ik ongi en viel dat erg tegen. Ronde 2 dacht ik van ik zie het wel zet het van me af en waarschijnlijk is het nu raak.. Heel veel succes meid.

8. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi kleintjuhh,

ik zit in de zelfde situatie. Te vroeg getest (nod 30 augustus) lichte streep! heb zelf echt het vermoede dat ik zwanger ben!(gevoel) ik zou volgens de kalender van die andere mevrouw 14 mei uitgerekend zijn en volgens andere site's 7 mei!!

en ook ik zou volgens de chineense kalender een meisje krijgen...echt grappig! nu maar afwachten of het allemaal echt zo is...

9. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    heeee, dat is ook grappig! Ik heb gisteren een andere test van het Kruidvat gedaan en ja hoor ook een + op te zien ik ben dus zwanger haha.
    Ben zo blij, heb het al onwijs zuur en slaap als een roos! :) Ik ben ook volgens de sites op 7 mei uitgerekend dat is wel heel grappig joh dan zijn we samen op de zelfde dag uitgerekend.

Mijn nod is 29 augustus maar nu ik 2 keer een posi test heb gehad ben ik er denk ik wel zeker van dat het echt zo is hoor. HCG hormoon kan alleen een posi test geven dus meid ik denk dat ik tegen jou kan zeggen gefeliciteerd!

10. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Jaja meiden gisteren weer een andere test gedaan van het Kruidvat en ja hoor een + dus het kan haast niet anders dan dat ik zwanger ben hahah.. Ben zo blij kan het wel van de daken schreeuwen!

11. tulip

tulip Niet meer actief

gefeliciteerd, wat gaaf zeg!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!;)

13. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Dank jullie wel meiden, kan het nog niet geloven. Erg he.. :)

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Haha, dat had ik ook!

Hoe vindt je man/vriend het?

15. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Ja helemaal geweldig die is zo trots als een pauw haha

16. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    proficiat meid...mijn NOD is morgen! maar ik denk dat er niets gaat komen hoor. Ik had woensdag morgen een licht pos. test. Ik hou even een slag om de arm.
    Ik ga straks nog om een nieuwe test. morgen ochtend even testen....
    Ik heb al wel 4 miskramen in het verleden gehad. 1 gezonde dochter (bijna 9) met puregon. Ik heb in nov. (wegens kwalen) mijn spiraal eruit laten halen en omdat mijn man niet een knoopje wilde doen we gewoon voorzichtig (lees regenjas) tot die dronken avond in frankrijk met volle maan! ...Ik was altijd mega onregelmatig ongi maar ben vanaf februari elke maand keurig na 30-32 dgn ongi. het is niet gepland (als het zo is) omdat wij in het verleden zo moeilijk zwanger raakten ...Maar mocht het zo zijn ..... zouden wij er heel erg blij mee zijn ;)
    Maar nogmaals ik wacht nog even af tot morgen ....ben benieuwd ....

Als het wel raak is ...hebben we al een werknaam ; Lazerus ;:D

17. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Haha wat een passende naam!!! Ik zal voor je duimen meid. Laat je het me dan nog even weten morgen? Wat een verhaal, hopen dat het dit keer wel goed gaat, Succes!

18. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL

dat kan ik nu dus doen IK BEN ZWANGER :p

19. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Ohhhhhhhhhhhh meid van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan en we houden elkaar op de hoogte toch? Dan zijn we ongeveer tegelijk uitgerekend! :)

20. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina