Ik zie heel vaag iets helemaal rechts? Voor mijn gevoel zit dit te ver naar rechts maar dat kan ook komen doordat de test fout in de houder zit. Lastig te zeggen.. over 2 dagen nog een keer proberen denk ik! Op hoeveel dpo zit je nu?
Ik zie niks. Ja ik zie wel iets maar dat staat helemaal rechts in het venster en dus op de verkeerde plek en dus negatief.
Bij inzoomen vind ik het wel meevallen trouwens.. beetje vertekend beeld denk ik dat deze te veel naar rechts zit. Twijfelgevalletje... Spannend!
Als de test fout in de houder zit, dan had de controlestreep ook meer naar rechts moeten staan De afstand tussen controle en teststreep is altijd gelijk
Ik denk 10 dpo. Maar vind de test ook vreemd. Toen hij nog doorliep zat er ook horizontaal een lijntje
Na hoeveel minuten heb je deze foto gemaakt? Hij lijkt namelijk nog erg nat. Wat ik zie is een ophoping van vloeistof. Hoe is de test nu hij wat langer de tijd heeft gehad om wat op te drogen?
Hij is idd gewoon negatief. Er zit een vlekje aan de bovenkant vd strip rechts, maaf er zit nergens een streep op de juiste plek.