Hallo, bijna 4,5 week geleden heb ik een curettage gehad. Ik was toen 12 weken zwanger, hoewel het kindje bij 9+2 weken is gestopt met leven. Ik had daarvoor al bijna geen zwangerschapskwalen en na de curettage helemaal niet meer. Ik heb ongeveer 1,5 week wat gebloed, niet heel veel en ook niet elke dag. Ik dacht 17 dagen na de curettage aan mijn lijf te voelen een eisprong te hebben. (buikpijn, vruchtbaarslijm en vollere borsten). Nu ben ik weer opnieuw misselijk en weeig en heb ik last van mijn liezen en borsten. Iets wat ik van mijn beide zwangerschappen herken. Ik heb zelf erg het gevoel zwanger te zijn..... Het voelde vanmorgen aan alsof ik ongesteld ging worden. Mijn vraag is, kun je al zo snel weer een eisprong hebben? Of is dat echt onmogelijk? En zou ik alweer zo snel zwanger kunnen zijn? Mocht de test positief zijn, zal dat dat nog van de miskraam kunnen zijn of van een nieuwe zwangerschap? Ik lees zoveel verschillende verhalen op het internet en het lijkt me eigelijk te mooi om waar te zijn. Hopelijk kun je me op weg helpen, alvast bedankt! liefs Makkie
hoi, het kan wel dat je zo snel weer een eisprong hebt en ook dat je meteen weer zwanger bent. Als je test straks positief is komt dat door een nieuwe zwangerschap. Mirjam