Hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben op het moment 7,5 weken zwanger en 2 dagen geleden een echo gehad waarop alles goed te zien was en er goed uit zag. Daar ben ik dus helemaal blij mee. Verder heb ik ook geen last van misselijkheid of andere zaken. Nu heb ik gister na een zware werkdag (ook fysiek) Broodjes brie en mozzarella gegeten van gepasturiseerde melk. Alleen de broodjes waren al een tijdje daarvoor bereid en door het warme weer niet heel vers meer. Enige tijd later kreeg ik last van mijn onderbuik. Geen krampen maar een zwaar gevoel. s'nachts ben ik er misselijk geweest zonder over te geven. De volgende dag heb ik een erg opezette buik en erg veel last van rommelende darmen. (geen diaree) En nog steeds wat misselijk. Kan dit komen door de kazen en als dit zo is kan dit dan schadelijk zijn? Of komt dit door de inspanningen van de dag en de afgelopen week en komt het gewoon neer op wat rustiger aan doen. Omdat ik toch het gevoel is dat het wat van slag ik maak ik me eigenlijk toch wel zorgen. Zeker nadat ik net gezien heb dat alles goed is en ik bang ben dat het nu misschien niet meer goed zit. (heb hiervoor een miskraam gehad dus ben wel extra onzeker deze keer) Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Alvast bedankt!
hoi, dat komt niet van die kazen hoor. Je bent te druk geweest op een warme dag en je lichaam protesteert acheraf. Neem je rust en doe het wat rustiger aan op deze warme dagen! Mirjam