hcg na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Antje86, 21 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje86

Antje86 Nieuw lid

21 nov 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
    na 3 opeenvolgende miskramen en dus nog steeds geen ingevulde kinderwens heb ik vorige maand mijn 3de curettage gehad. Op 16 oktober.
    Op 3 november heb ik dan een controle gehad bij de gynaecoloog om te kijken of alles ok was.
    Ze zei dat ik een eisprong had gedaan. Maar ook dat er nog iets zat. Het was niet duidelijk of dit een restje was of gewoon een bloedklonter. Ik moest mijn menstruatie afwachten en dan opnieuw een echo laten maken.
    Als ik me niet vergis moet er na 2 weken na de eisprong toch een menstruatie op gang komen..
    Maar helaas nog steeds niets, wat zeurende buikpijn en dat is het dan ook..
    Ik heb ook een zwangerschapstest gedaan die was positief. Maar dit lijkt me nog van de miskraam te zijn.
    Ik was 11 weken zwanger en hcg daalt relatief traag. Hcg kan natuurlijk ook door die 'rest' komen die er nog zit. Ik heb geen zwangerschapssyptomen.
    Kan hcg van een miskraam nog zo lang aanwezig zijn? Ik lees overal 30-40 dagen dus het zit daar wel rond nu.
    Ik heb al naar het ziekenhuis gebeld en zij zeggen: gewoon afwachten..
    Wat denken jullie?

2. suusjb

suusjb Lid

8 jan 2023
    55
    13
    8
    Vrouw
    na mijn miskraam bij 10/11 weken heb ik nog ongeveer 6 weken positief getest van het hcg

3. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    Duurde bij mij 6 weken na opwekken voor ik weer ongesteld werd en toen ook pas negatief

4. havva1926

havva1926 Lid

18 okt 2023
    10
    0
    1
    Vrouw
    bij mij duurde het 3 maanden.. Alles was voor de rest wel in orde :)

5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik was na 5 en halve week voor eerst ongesteld na curretage

Deel Deze Pagina